Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ   (ID роботи: 3649)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 31
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І.Теоретичні основи формування навчально-пізнавальних мотивів молодших школярів
1.1. Психологічні механізми формування навчально-пізнавальних мотивів молодших школярів
1.2. Вплив оціночної діяльності на формування навчально-пізнавальних мотивів
РОЗДІЛ ІІ. Методи та організація дослідження
2.1. Методи та етапи дослідження
2.2. Аналіз результатів дослідження
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
0168
Інші роботи цього напряму
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Ігрова діяльність в умовах літнього відпочинку
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Організація творчої гри у старших дошкільників
Вищий навчальний заклад
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Естетичне виховання молодших школярів на засадах украхнських традицій та обрядів
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів на уроках математики в процесі розв’язання задач
Українська народна казка у роботі з дітьми дошкільного віку
Неуспішніст учнів та її причини і засоби її подолання
Методика вивчення програмних пакетів на заняттях з дисципліни комп'ютерного циклу в закладах професійної підготовки
Індивідуальне завдання педагогіка
Типи, жанри і структура уроків художньої культури ЗОШ
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Ідея колективу А.Макаренка
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Техніка і культура мовлення вчителя
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Педагогічні основи формування самосвідомості учнів
Планування навчального процесу як фактор продуктивності кредитно-модульної системи
формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
РОЗВИТОК ЕКОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Вокально-хорова робота у початкових класах
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Функції педагогіки
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Дидактична гра як засіб закріплення знань, умінь і навичок
Виховання культури праці на заняттях в дитячому садку
Контрольна робота
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
Культура і техніка мовлення вчителя
Неуспішність учнів та її причини і засоби її подолання
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників