*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Вокально-хорова робота у початкових класах   (ID роботи: 3478)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 52
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
ВСТУП
Розділ I. ТЕОРІТИЧНО- МЕТОДОЛОГИЧНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНОГО-ХОРОВОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
1.1. Історіографія проблеми, ступінь її вивченості
1.2. Сутність вокально-хорового виховання та його специфіка
1.3. Формування співочого дихання у молодших школярів
1.4. Формування звукоутворення та артикуляції
Розділ II. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Організація занять хору
2.2. Методика роботи над піснею та етапи її розучування
2.3. Методика вокального виспівування в дитячому хорі
2.4. Методика формування навички співу без супроводу
2.5. Методика розучування вокально-хорових творів
2.6. Розробка уроку для формування вокально-хорових навичок молодших школярів
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
0117
Інші роботи цього напряму
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Методика математики
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Розвиток медійної грамотності в учнів старших класів
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Вокально-хорова робота у початкових класах
Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"
Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу
Поняття профілактики, її принципи та види
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Шляхи підвищення ефективності виховного процесу по сучасній школі
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Вивчення рівнів вихованості дитини
Управління процесом виховання в сучасних умовах
Типи і структура уроків іноземної мови...англ...у сучасній методиці навчання іноземних мов у сер. навч. закладах
Педагогічні умови спілкування школи і сім'ї в умовах НУШ на сьогоднішній день
Педагогічні основи формування самосвідомості учнів
Конфлікти в вихованні
Типи, жанри і структура уроків художньої культури ЗОШ
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Особливості формування культури поведінки молодших школярів
Організація творчої гри у старших дошкільників
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Ідея колективу А.Макаренка
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці
Проблеми розвитку мовленневих умінь
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Індивідуальне завдання педагогіка
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Патріотичне виховання молодшх школярів на традиціях народної педагогіки
Організація дозвіллєвої діяльності в умовах НУШ в 2 класі
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Шляхи оптимізації процесу навчання
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Типи і структура уроків іноземної мови у сучасній методиці навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку