*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Методика математикивиховання потреби самостійності та в досягненні   (ID роботи: 3493)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 41
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ
1.1. Проблема самостійності в працях вітчизняних і зарубіжних психологів і педагогів
1.2. Формування самостійності учнів у процесі навчання
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
2.1. Підготовка учнів до самостійної діяльності та її відображення в організації роботи на уроках математики
2.2. Формування в учнів навичок самостійної роботи, і деякі питання її організації на уроках математики
2.3. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках математики
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
0131
Інші роботи цього напряму
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Вищий навчальний заклад
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Методика розвитку мовлення дітей в різновіковій групи ДНЗ засобами казки
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Українська народна казка у роботі з дітьми дошкільного віку
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Розвиток критичного мислення учнів початкових класів через розв'язання нестандартних математичних задач
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Педагогічні умови спілкування школи і сім'ї в умовах НУШ на сьогоднішній день
Поняття профілактики, її принципи та види
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Навчання засобами відеоматеріалів
Історія розвитку легкої атлетики в Миколаївській області
Формування старшокласників культури сімейних відносин
Формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Форми та методи роботи з обдарованими учнями
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Техніка і культура мовлення вчителя
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Вивчення рівнів вихованості дитини
Планування навчального процесу як фактор продуктивності кредитно-модульної системи
Шляхи підвищення ефективності виховного процесу по сучасній школі
формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Використання народних обрядів в екологічному виховання молодших школярів
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Неуспішніст учнів та її причини і засоби її подолання
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Розвиток системи вищої освіти в Україні
Ігрова діяльність в умовах літнього відпочинку
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Конфлікти в вихованні
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Життя і педагогічна діяльність Ільїна Е.М.
Методика математики
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах