Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Становлення екологічної педагогіки   (ID роботи: 153)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 16
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
1. Вступ
2. Цілі екологічної освіти з позицій екологічної психопедагогіки.
3. Задачі екологічної освіти з позиції екологічної психопедагогіки
4. Методологічні особливості екологічної психопедагогіки
5. Правові аспекти екологічного виховання
6. Висновок
7. Література
Вступ
Важливу роль в розвитку екологічної освіти зіграла поява у вітчизняній психології у середині 90-х рр. досліджень по екологічній психології. Її дані дозволили з'ясувати особливості розвитку екологічної свідомості особи, механізми його формування, що відкривало можливість встановити чітку відповідність педагогічного процесу екологічної освіти психологічному процесу формування екологічної свідомості.
Все це привело до виникнення нового методологічного напряму в педагогічній науці - екологічної психопедагогіки.
Екологічна психопедагогіка - це методологічний напрям в педагогіці, в рамках якого розробляються критерії відбору змісту, а також підходи до створення принципів, методів і форм екологічної освіти.
Екологічна психопедагогіка виникла на стику трьох наукових
Висновок
Альтернативою, що дозволяє знайти шляхи дозволу екологічних проблем, є екоцентричний тип екологічної свідомості, який якраз і характеризується психологічною включеністю людини в світ природи, суб'єктним характером сприйняття природних об'єктів і прагненням до непрагматичної взаємодії з ними.
Екологічна психологія дає уявлення про закономірності і механізми розвитку екологічної свідомості особи, на основі чого екологічна психопедагогіка розробляє відповідні специфічні принципи і методи педагогічного управління цим процесом.
Педагогіка визначає загальнопедагогічні принципи і методи, а також організаційні форми, які екологічної психопедагогіки відповідним чином використовуються конкретно для вирішення задач екологічної освіти.
Саме в єдності трьох своїх основ: екології, екологічної психології і
Література
1. С.Д. Деребо, В.А. Ясвін. Екологічна педагогіка і психологія. Ростов-на-Дону, 1996
2. Зверев І.Д. Екологія в шкільному навчанні. М., 1980
3. Екологічне утворення школярів (Під ред. И.Д. Зверева, Т.И. Суравегиной). М., 1983
4. Мойсею Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. 4-є видання, доповнене, 2003 р. – 615 с.
Інші роботи цього напряму
Педагогічні умови спілкування школи і сім'ї в умовах НУШ на сьогоднішній день
Формування старшокласників культури сімейних відносин
1 розділ Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Ідея колективу А.Макаренка
Планування навчального процесу як фактор продуктивності кредитно-модульної системи
Шляхи підвищення ефективності виховного процесу по сучасній школі
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Проблеми розвитку мовленневих умінь
Поняття профілактики, її принципи та види
Контрольна робота
Контрольна робота
Шкільний курс основи слова та методика його викладання
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Культура і техніка мовлення вчителя
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Використання відеоматеріалів у процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні дітей дошкільного віку
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Конфлікти в вихованні
Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу
Використання народних обрядів в екологічному виховання молодших школярів
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
Форми та методи роботи з обдарованими учнями
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку
Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Організація творчої гри у старших дошкільників
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Типи і структура уроків іноземної мови у сучасній методиці навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах
Формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Методика математикивиховання потреби самостійності та в досягненні
Управління процесом виховання в сучасних умовах
Системний підхід до встановлення умов ефективності професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Методика вивчення епічних творів у основній школі
Культура і техніка мовлення вчителя
Трудове виховання молодших школярів в сім'ї
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дош. віку
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку