ЦІНА:
1500 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Використання відеоматеріалів у процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні дітей дошкільного віку (ID роботи: 8621) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогіка |
Тип роботи: | Магістерська робота |
Кількість сторінок: | 80 |
Рік захисту: | 2020 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1 Психолого-лінгвістичні особливості діалогічного мовлення в дітей молодшого шкільного віку
1.2 Особливості формування англомовної компетентності діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку
1.3 Вікові психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ НА НАВЧАННІ
2.1 Доцільність використання відеоматеріалів англійською мовою для дітей молодшого шкільного віку
2.2. Система вправ для формування компетентності діалогічного мовлення на основі використання відеоматеріалів
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЗАПРОПОНОВАНОЇ МЕТОДИКИ
3.1 Експеримент
3.2. Методичні рекомендації для вчителів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1 Психолого-лінгвістичні особливості діалогічного мовлення в дітей молодшого шкільного віку
1.2 Особливості формування англомовної компетентності діалогічного мовлення дітей молодшого шкільного віку
1.3 Вікові психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ НА НАВЧАННІ
2.1 Доцільність використання відеоматеріалів англійською мовою для дітей молодшого шкільного віку
2.2. Система вправ для формування компетентності діалогічного мовлення на основі використання відеоматеріалів
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЗАПРОПОНОВАНОЇ МЕТОДИКИ
3.1 Експеримент
3.2. Методичні рекомендації для вчителів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму