|
ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку (ID роботи: 3638) |
| Напрям: | Психологія/Педагогіка |
| Предмет: | Педагогіка |
| Тип роботи: | Курсова робота |
| Кількість сторінок: | 46 |
| Рік захисту: | 2010 |
| Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психолого-педагогічні основи математичного розвитку дітей дошкільного віку
1.2. Поняття “наочність” та умови її ефективного використання
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА АНАЛІЗ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Роль наочного методу формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку
2.2. Аналіз ролі наочності у формуванні логіко-математичних навичок старших дошкільників в практиці дошкільних навчальних закладів
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психолого-педагогічні основи математичного розвитку дітей дошкільного віку
1.2. Поняття “наочність” та умови її ефективного використання
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА АНАЛІЗ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Роль наочного методу формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку
2.2. Аналіз ролі наочності у формуванні логіко-математичних навичок старших дошкільників в практиці дошкільних навчальних закладів
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
0154
Інші роботи цього напряму



© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?