*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку   (ID роботи: 3638)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 46
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психолого-педагогічні основи математичного розвитку дітей дошкільного віку
1.2. Поняття “наочність” та умови її ефективного використання
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ТА АНАЛІЗ МЕТОДУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Роль наочного методу формування елементарних математичних уявлень дітей старшого дошкільного віку
2.2. Аналіз ролі наочності у формуванні логіко-математичних навичок старших дошкільників в практиці дошкільних навчальних закладів
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Додаткова iнформацiя
0154
Інші роботи цього напряму
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Патріотичне виховання молодшх школярів на традиціях народної педагогіки
Специфіка виховної роботи першокласника
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Інноваційні методи навчаннчя в процесі вивчення біології в школі
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості молодших школярів
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки людини
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Життя і педагогічна діяльність Ільїна Е.М.
Функції педагогіки
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці
Формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Вокально-хорова робота у початкових класах
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Ідея колективу А.Макаренка
Поняття профілактики, її принципи та види
Неуспішність учнів та її причини і засоби її подолання
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Методика проведення занять з фізичної культури у групах молодшого дошкільного віку
Техніка і культура мовлення вчителя
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Особистісно-орієнтовний підхід щодо формування культури здоров'я в молодших школярів
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Жіноча освіта у Франції у 18 столітті
Індивідуальне завдання педагогіка
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Використання емпіричних методів для дослідження групи дошкільнят. Або використання теоретичних методів методів для дослідження групи дошкільнят
Естетичне виховання молодших школярів на засадах українських традицій та обрядів
Культура і техніка мовлення вчителя
Методика математики
формування естетичного уявлення в молодших школярів про навколишнє середовище
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Організація дозвіллєвої діяльності в умовах НУШ в 2 класі
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі