*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   500 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Сучасний підхід до організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ"   (ID роботи: 9342)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Педагогіка
Тип роботи: Магістерська робота
Кількість сторінок: 104
Рік захисту: 2021
ВУЗ: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ)
1.1. Метод проєктів – історичний та педагогічний аспект
1.2. Проєктна діяльність – суть, основи організації та форми
1.3. Особливості проєктної діяльності в початковій школі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"
2.1. Аналіз Державного стандарту, навчальних програм та підручниківдля початкової школи щодо використання проєктної технології у початковій школі
2.2. Методика використання методу проєктів у початковій школі (з досвіду роботи вчителів (матеріли з журналів «Початкова школа», «Рідна школа» і т. п.), додати матеріал з досвіду вчителів про організацію і використання проєктної діяльності в умовах дистанційного навчання + опитування вчителів і учнів)
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Шляхи оптимізації організації проєктної діяльності учнів початкової школи на уроках "Я досліджую світ" (ТРЕТІЙ РОЗДІЛ складається з експеременту в школі, з дітьми 3 класу, проєкти за підручником «Я досліджую світ» автори В. Вдовенко, Н. Копелянець, О. Агєєва)
3.1. Впровадження проєктної діяльності на уроках ЯДС у початковій школі
3.2. Методичні рекомендації щодо використання методу проєктів на уроках ЯДС
Висновки до розділу 3
Висновки та пропозиції
Перелік використаних джерел
Додатки
Інші роботи цього напряму
Життя і педагогічна діяльність Ільїна Е.М.
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Проблемні завдання у формуванні пізнавального інтересу до навчання в учнів початкової школи на прикладі Кальниболотської філії ім. Р. О. Лисенка Надлацького ліцею
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Громадське виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки
Особливості формування кольору у дітей дошкільного віку
Українська народна казка у роботі з дітьми дошкільного віку
Трудове виховання молодших школярів в сім'ї
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Вокально-хорова робота у початкових класах
Гуманістична спрямованість педагогічної взаємодії
Прийоми і засоби активізації навчання учнів при вивченні іноземної мови
Організація творчої гри у старших дошкільників
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Педагогічні основи формування самосвідомості учнів
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Форми та методи роботи з обдарованими учнями
Культура і техніка мовлення вчителя
Шляхи оптимізації процесу навчання
Становлення екологічної педагогіки
Трудове виховання молодших школярів в сім\'ї
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Вокально-хорова робота у початкових класах
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки
Методи й методики розв'язання професійно - педагогічних завдань
Навчання засобами відеоматеріалів
РОЗВИТОК ЕКОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Еколого-патріотичне виховання молодших школярів
Інтерактивні методи навчання і їх застосування в початковій школі. (ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)
Методика математики
Актуальні проблеми розвитку рідної мови та ознайомлення з навколишнім дітей раннього віку
Типи, жанри і структура уроків художньої культури ЗОШ
Формування культури мовлення як спосіб саморозвиток особистості у світі педагогічного осмислення
Формування у дошкільників уявлень про форму предметів
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Організація творчої гри у старших дошкільників
Розвиток ідей К.Д. Ушинського про початкове навчання дітей рідної мови
Формування наукового світогляду молодших школярів на уроках природознавства
Контрольна робота
Образ і нормативний статус дитини у традиційних культурах
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Індивідуальне завдання педагогіка
Формування екологічої культури молодших школярів у позаурочній діяьності
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку