*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Особистісна зумовленість мислення людини   (ID роботи: 3909)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Загальна психологія
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 37
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Постанова проблеми дослідження теоретичного матеріалу по проблемі мислення та теоретично-методологічні основи дослідження мислення
1.1. Мислення та мисленневі здібності
1.1.1. Визначення мислення
1.1.2. Види мислення
1.1.3. Форми мислення
1.2. Процес мислення
1.2.1. Мислення та мисленневі здібності
1.2.2. Психологія процесу мислення
1.2.3. Фізіологія процесу мислення
1.3. Класифікація теорій мислення
1.4. Розвиток мисленневих здібностей (образного мислення, творчої уяви, розвитку інтелекту та логічного мислення)
Розділ 2. Емпіричне дослідження мисленневих здібностей підлітків
2.1. Методи і організація дослідження
2.2. Аналіз і інтерпретація результатів
2.2.1. Обробка і аналіз результатів тестування за методикою
«Бракуючі букви в словах»
2.2.2. Обробка і аналіз результатів тестування за методикою «Вербальний лабіринт»
2.3. Висновки за результатами дослідження
Висновки
Список використаної літератури
Додаткова iнформацiя
№0228
Інші роботи цього напряму
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Поняття про аналізатор
Психологічні особливості дружніх стосунків
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Пам'ять і особистість
Тест Леонгарда Шмішека
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Історичний розвиток вчення про темперамент
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Поняття штучної інтелекції
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Прийняття часу і особисості
Психологія здоров'я
Види масової поведінки
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Функції уваги в навчально-виховному процесі
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
Потреби особистості
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
План уроку психологія
Розвиток психології в Україні 18 століття
Теорії старіння
Параномальні явища та механізм їх проявів
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Діагностика перспективних здібностей
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства