Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Теорії старіння   (ID роботи: 171)

Напрям: Психологія/Педагогіка
Предмет: Загальна психологія
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 23
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Загальна характеристика старіння
2. Загальні закономірності й теорії старіння
3. Епігенетична концепція Е.Еріксона
Висновок
Література
Вступ
Старіння людини звичайно має особливе значення. Століттями філософи обговорювали причини старіння, алхіміки шукали еліксир молодості, а багато релігій надавали старінню сакральне значення. Зараз успіхи медицини та покращення рівня життя дозволили значно підвищити середню тривалість життя, проте, незважаючи на інтенсивні дослідження, дослідники ще далекі до подолання старіння.
Старіння пов’язане зі змінами, що проходять на всіх рівнях організації життєвої матерії.
У даний час існує більш як 200 різних теорій процесу старіння.
Є дві групи теорій про причини старіння. Одна група стверджує, що старіння відбувається в результаті випадкових, або стохастичних, подій, наприклад непередбачуваних впливів із боку довкілля або щоденних
Висновок
Великою гілкою досліджень з геронології (так звана біомедична геронтологія) є спроби збільшення тривалості життя, особливо людини. Помітне збільшення тривалості життя вже відбувається зараз на глобальному масштабі за допомогою таких факторів як загальне покращення медичного обслуговування і покращення рівня життя. На рівні індивідуума збільшення тривалості життя можливо за рахунок правильної дієти, фізичних вправ та запобігання потенційно токсичних факторів, таких як паління. Проте, переважно всі ці фактори направлені на подолання не старіння, а лише «випадкової» смертності (член Мейкгама в законі Ґомпертца-Мейкгама), яка вже зараз складає невелику долю смертності у розвинених країнах, і таким чином цей підхід має обмежений потенціал збільшення тривалості життя.
Існує кілька можливих стратегій, за рахунок яких дослідники сподіваються зменшити швидкість старіння та продовжити життя. Наприклад, тривалість життя збільшується до 50 % в результаті обмеження калорій
Література
1. Адамс Э.К. Творчість Эрика Х. Эриксона // Енциклопедія глибинної психології. Т. 3. М.: Когито-Центр, 2002. С. 178-223.
2. Бессер Р. Життя й творчість Ганни Фрейд // Енциклопедія глибинної психології. Т. 3. М.: Когито-Центр, 2002. С. 1-54.
3. Вальдхорн Г.Ф. Хайнц Гартман і сучасний психоаналіз // Енциклопедія глибинної психології. Т. 3. М.: Когито-Центр, 2002. С. 55-83.
4. Волков Ю. Г., Добреньков В.И., Кадария Ф.Д., Савченко И.П., Шаповалов В.А. Социология молодежи: Учебное пособие / под ред. проф Ю.Г. Волкова. – Ростов-н /Д.: Феникс, 2001.
5. Головатый Н.Ф. Соціологія молодежи: Курс лекций. – К., 1999.
6. Головенько В.А. Український молодіжний рух у ХХ столітті. – К., 1997.
7. Кляйн М., Айзекс С., Райвери Дж., Хайманн П., Розвиток у психоаналізі. М.: Академічний проект, 2001.
8. Кравченко А.И. Социология: Учеб. пособие для студ. высш. пед. Учеб. заведений. – М. Издательский центр «Академия», 2002.
9. Павловский В.В. Ювентология: проект интегративной науки о молодежи. – М.: Академический Проект, 2001.
10. Про становище молоді в Україні. Щорічна доповідь президента України Кабінету Міністрів та Верховній Раді України.
11. Фрейд А. Эго й механізми захисту // Теорія й практика дитячого психоаналізу / Пер. с англ. і ньому. М.: ТОВ Квітень^-Пресс; ЗАТ З Эксмо-пресс, 1999. С. 115-244.
12. Черниш Н. Соціологія. Курс лекцій. – Львів: Кальварія, 2003.
13. Эриксон Э. Дитинство й суспільство. Спб., 1996. 592 с.
14. Эриксон Э. Ідентичність: юність і криза. М., 1996. 344 с.
Інші роботи цього напряму
Агресія: види, рівні аналізу та детермінанти формування
Розуміння дитиною старшого дошкільного віку емоційних реакцій людини
Поняття штучної інтелекції
Криза підліткового віку як проблема практичного психолога
Потреби особистості
Особливості сприйняття кольору у дітей дошкільного віку
Психологічні особливості дружніх стосунків
Особливості розвитку пам'яті у дошкільному віці
Вплив акцентуації характеру на життєдіяльність особистості
Особливості сприйняття простору дітей дошкільного віку
Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства
Види масової поведінки
Параномальні явища та механізм їх проявів
Рушійні сили психічного розвитку за Л. С. Леонтьєвим
ФАКТОРИ САМООЦІНКИ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА
План уроку психологія
Вимоги до організації психологічних досліджень: планування, місце проведення дослідження, технічна забезпеченість, підбір піддослідних, вплив дослідника, інструкція, протокол і обробка даних
Умови доброго запам'ятовування і збереження
Фактори самооцінки особистості старшого дошкільника
Діагностика і корекція неврозу у дітей молодшого шкільного віку
Особенности динамики ценностных ориентаций студентов-психологов
Особливості сприйняття рухів дітьми старшого дошкільного віку
Виховання дитини у прийомній сім'ї
Проведення індивідуально-психологічного дослідження особистості студентів. Обробка результатів даних
Причини та наслідки порушення пам'яті на різних вікових етапах
Настрій як емоційне забарвлення діяльності та поведінки людини
Вживання маріхуани як прояв девіантної поведінки
Психологія здоров'я
Тест Леонгарда Шмішека
Діагностика перспективних здібностей
Свідомість і самосвідомість як продукт природної та соціальної еволюції людини
Історичний розвиток вчення про темперамент
Особистісна зумовленість мислення людини
Проблеми і шляхи розвитку творчого мислення на різних вікових етапах
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЖІНОК ДО МАТЕРИНСТВА
Особливості прояву деяких рис характеру в дітей ст. дошк. віку в залежності від темпераменту
Сучасні підходи до психодіагностики дітей грудного та раннього віку
Поняття штучної інтелекції, її проблеми створення і функціонування
Особливості сприйняття форми дошкільників старшого віку
Прояви та характеристика негативних емоційних станів людини агресія, фрустрація, депресивні стани
Розвиток психології в Україні 18 століття
Пам'ять і особистість
Прийняття часу і особисості
Функції уваги в навчально-виховному процесі