*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   400 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»   (ID роботи: 7911)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 22
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підриємства
2. Споживачі, та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціонування продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Маркетингова політика розподілу
Контрольна Маркетинг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Звіт по практиці ФОП Макерська
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетинг контрольна
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Контрольна робота з маркетингу
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Контрольна Маркетинг
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Якість товару на підприємстві
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетингове дослідження ринку морозива
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Планування рекламної діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )