*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   350 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування   (ID роботи: 10225)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 67
Рік захисту: 2024
ВУЗ: Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ)
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1.1. Сутність, роль і основні характеристики системи маркетингових комунікацій у діяльності органів місцевого самоврядування
1.2. Особливості цільової аудиторії та вибору каналів комунікації державних установ місцевого самоврядування
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОЛМКІВСЬКОЇ ОТГ
2.1. Організаційно-економічна характеристика та оцінка стану маркетингової діяльності Холмківської ОТГ
2.2. Аналіз сучасних трендів застосування маркетингових комунікацій та мікросередовища органів місцевого самоврядування України
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ ОТГ
3.1 Побудова плану маркетингових комунікацій Холмківської ОТГ
3.2 Оцінка економічної ефективності системи маркетингових комунікацій громади
ВИСНОВОК
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Контрольна робота з маркетингу
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетингове дослідження ринку морозива
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Контрольна маркетинг
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Контрольна Маркетинг
Визначення місця товару на ринку
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингова політика розподілу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Контрольна Маркетинг
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Маркетинг контрольна
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетинг
Планування рекламної діяльності підприємства
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг контрольна