Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   64 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Контрольна Маркетинг   (ID роботи: 1562)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 29
Рік захисту: 2010
Мова: Російськa
Завдання
ЗАДАЧА 1
Визначення ємкості триторіального ринку

ЗАДАЧА 2
Визначення конкурентоспроможності товару
План
Теоретична частина
Класифікація маркетингової діяльності
Комплекс міжнародного маркетингу
Практична частина
задача 1
задача 2
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг контрольна
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Контрольна Маркетинг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Визначення місця товару на ринку
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетинг контрольна
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетинг контрольна
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Якість товару на підприємстві
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.