*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle   (ID роботи: 7162)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Практична робота
Кількість сторінок: 32
Рік захисту: 2016
ВУЗ: Київський Національний Університет ім. Шевченка (КНУ ім. Шевченка)
Курс: 3
Мова: Українськa
План
1. Загальна характеристика компанії та короткий опис marketing mix
2. Аналіз маркетингового середовища компанії на конкретному ринку (SWOT)
3. Характеристика маркетингових досліджень, які проводяться компанією та розробка анкети для певної проблеми
4. Опис STP маркетингу компанії
5. Product portfolio
6. Маркетингове ціноутворення
7. Політика розподілу
8. Характеристика маргетингових комунікацій
Список використаної літератури
Додатки
Інші роботи цього напряму
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингова політика розподілу
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності
Контрольна робота з маркетингу
Маркетинг контрольна
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Контрольна Маркетинг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Планування рекламної діяльності підприємства
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Якість товару на підприємстві
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетинг
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Визначення місця товару на ринку
Маркетинг контрольна
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Маркетингове дослідження ринку морозива
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Контрольна маркетинг
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту