ЦІНА:
350 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна» (ID роботи: 7829) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 25 |
Рік захисту: | 2017 |
ВУЗ: | Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ «Дарна»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ «Дарна»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Вступ
В умовах нинішньої жорсткої конкурентної боротьби і посилення впливу змін на сучасному ринку маркетинг відіграє важливу роль у діяльності будь – якого підприємства, тому що він дозволяє встановити оптимальний взаємозв’язок між організацією і середовищем, частиною якої воно є. Сьогодні маркетинг виступає як робота з ринком, для якого характерні творчі, стійкі і інколи наступальні підходи.
Оскільки суспільство безперервно розвивається і потреби людей змінюються, потрібно знаходити нові наукові підходи до проблеми формування та ведення маркетингової діяльності. Економічні зміни в Україні не будуть успішними, якщо докорінним чином не буде змінена система управління маркетинговою діяльністю. Для того, щоб ця система працювала, вона повинна здійснюватись в рамках єдиної концепції.
Успіху на ринку досягають підприємства, які найліпше пристосовуються до умов зовнішнього середовища, активно впроваджують маркетинг у систему виробництва. Сьогодні виробникам потрібні новітні розробки та технології у сфері маркетингу для налагодження процесу виробництва і розробки економічної політики, що його захищатиме. Часом виникає конфлікт вподобань підприємства, споживачів і суспільства. Тому, в основу формування маркетингу слід покласти ретельно продуману філософію ефективної та соціально відповідальної діяльності у межах певної єдиної концепції.
Актуальність теми даної роботи полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
Об'єктом дослідження є ТОВ «Дарна», підприємство, що є відомим регіональним товаровиробником хлібобулочних виробів.
Предметом дослідження є система організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Дарна».
В умовах нинішньої жорсткої конкурентної боротьби і посилення впливу змін на сучасному ринку маркетинг відіграє важливу роль у діяльності будь – якого підприємства, тому що він дозволяє встановити оптимальний взаємозв’язок між організацією і середовищем, частиною якої воно є. Сьогодні маркетинг виступає як робота з ринком, для якого характерні творчі, стійкі і інколи наступальні підходи.
Оскільки суспільство безперервно розвивається і потреби людей змінюються, потрібно знаходити нові наукові підходи до проблеми формування та ведення маркетингової діяльності. Економічні зміни в Україні не будуть успішними, якщо докорінним чином не буде змінена система управління маркетинговою діяльністю. Для того, щоб ця система працювала, вона повинна здійснюватись в рамках єдиної концепції.
Успіху на ринку досягають підприємства, які найліпше пристосовуються до умов зовнішнього середовища, активно впроваджують маркетинг у систему виробництва. Сьогодні виробникам потрібні новітні розробки та технології у сфері маркетингу для налагодження процесу виробництва і розробки економічної політики, що його захищатиме. Часом виникає конфлікт вподобань підприємства, споживачів і суспільства. Тому, в основу формування маркетингу слід покласти ретельно продуману філософію ефективної та соціально відповідальної діяльності у межах певної єдиної концепції.
Актуальність теми даної роботи полягає в знаходженні ефективних заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
Об'єктом дослідження є ТОВ «Дарна», підприємство, що є відомим регіональним товаровиробником хлібобулочних виробів.
Предметом дослідження є система організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «Дарна».
Висновок
Висновки
За результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності підприємства можна зробити наступні висновки:
Визначено, що ТОВ «Дарна» виробляє 44 тони/добу хлібобулочних виробів і є основним постачальником хліба в м. Бердичіві, в Житомирі та Житомирській області. Загальна вартість інвестицій у завод за 2012-2016 роки склала більше 4 млн. Евро.
Визначено, що у якості охоплення ринку ТОВ «Дарна» обрало концентрований маркетинг розвитку на ринку Житомирської області, оскільки завод володіє середньою потужністю, а його фінансові ресурси обмежені.
Маркетингова стратегія підприємства спрямована на забезпечення зростання реалізації хліба і хлібобулочних виробів на ринках Бердичівського, прилеглих районів та м.Житомира, що дозволить отримати відповідний прибуток.
Аналіз показав, що ширина товарного асортименту ТОВ «Дарна» представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Булки» 17 товарних позицій, «хліб пшеничний» 10 позицій, «батони» 9 позицій.
Розрахунок планових цін на хлібобулочну продукцію підприємства засвідчує, що їх рівень є досить помірним, що дозволяє сподіватись на отримання прихильності покупців до продукції.
Підприємство має фірмовий магазин, де продукція продається напряму кінцевим споживачам. Для усієї іншої продукції використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – оптові покупці – споживач.
В цілому, маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Дарна» є достатньо збалансованою та ефективною, що відображається на загальному зростанні обсягів реалізації продукції, розширенні асортименту та географічних сегментів збуту продукції.
За результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності підприємства можна зробити наступні висновки:
Визначено, що ТОВ «Дарна» виробляє 44 тони/добу хлібобулочних виробів і є основним постачальником хліба в м. Бердичіві, в Житомирі та Житомирській області. Загальна вартість інвестицій у завод за 2012-2016 роки склала більше 4 млн. Евро.
Визначено, що у якості охоплення ринку ТОВ «Дарна» обрало концентрований маркетинг розвитку на ринку Житомирської області, оскільки завод володіє середньою потужністю, а його фінансові ресурси обмежені.
Маркетингова стратегія підприємства спрямована на забезпечення зростання реалізації хліба і хлібобулочних виробів на ринках Бердичівського, прилеглих районів та м.Житомира, що дозволить отримати відповідний прибуток.
Аналіз показав, що ширина товарного асортименту ТОВ «Дарна» представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Булки» 17 товарних позицій, «хліб пшеничний» 10 позицій, «батони» 9 позицій.
Розрахунок планових цін на хлібобулочну продукцію підприємства засвідчує, що їх рівень є досить помірним, що дозволяє сподіватись на отримання прихильності покупців до продукції.
Підприємство має фірмовий магазин, де продукція продається напряму кінцевим споживачам. Для усієї іншої продукції використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – оптові покупці – споживач.
В цілому, маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Дарна» є достатньо збалансованою та ефективною, що відображається на загальному зростанні обсягів реалізації продукції, розширенні асортименту та географічних сегментів збуту продукції.
Література
Список використаної літератури
1. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. / И.С. Березин. – М.: Русская Деловая Литература, 2013. – 416 с.
2. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства / М. Вачевський // Економіка України. – 2016. – № 3. – С. 34-39.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2011. – 232с.
4. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст]: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл,- 4.вид., доп / С.С. Гаркавенко. - К.: Лібра, 2013. - 717с.
5. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
6. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
8. Маркетинг [Текст]: підруч. / [Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. та ін.]; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2014. – 600 с.
9. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
10. Старостіна А. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Старостіна А. - К.: Знання- Прес 2014. - 192 с.
11. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
12. Щербань В. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Щербань В. М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2013. - 202 с.
1. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. / И.С. Березин. – М.: Русская Деловая Литература, 2013. – 416 с.
2. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства / М. Вачевський // Економіка України. – 2016. – № 3. – С. 34-39.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2011. – 232с.
4. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст]: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл,- 4.вид., доп / С.С. Гаркавенко. - К.: Лібра, 2013. - 717с.
5. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
6. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
8. Маркетинг [Текст]: підруч. / [Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. та ін.]; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2014. – 600 с.
9. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
10. Старостіна А. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Старостіна А. - К.: Знання- Прес 2014. - 192 с.
11. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
12. Щербань В. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Щербань В. М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2013. - 202 с.
Інші роботи цього напряму