*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу   (ID роботи: 9385)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 19
Рік захисту: 2021
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Організаційно-правові засади державної політики та повноваження центральних і місцевих органів державної виконавчої влади в галузі освіти
2. Державний контроль за діяльністю освітніх закладів, його основні форми та методи
3. Сутність та порядок проведення акредитації навчального закладу
Висновки
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Звіт з практики
Звіт по практиці ФОП Макерська
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетинг
Контрольна маркетинг
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетингова політика розподілу
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Якість товару на підприємстві
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Оцінка ефективності запропонованих заходів
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Визначення місця товару на ринку
Маркетинг контрольна
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Контрольна робота з маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Планування рекламної діяльності підприємства
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”