Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”   (ID роботи: 111)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 28
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Варіанит № 10

1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС)
2.Проведення відео конференцій.
3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”.
4.Закон України “Про інформацію”
Література
Література
1. Відомості Верховної Ради 1992, N 48, ст.650
2. Intel нацелилась на конференцзалы / Компьютерное обозрение. - №19 / 138 / 21 мая 1998 года. - С. 3-4.
3. Інтернет-трансляції: www.electure.kiev.ua.
4. Коваль М., Шуневич Б. Науково-методичний семінар з відкритого і дистанційного навчання у Львівському інституті пожежної безпеки // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2005, № 1. – С. 209-211.
5. Матеріали 3-ої міжнародної наукової конференції. – Львів: ДУЛП, 1998. – 295 с.
6. Матеріали Міжнародного семінару “Телематика і безперервна освіта”, 15-17 жовтня 2001 р. – К.: МННЦ, 2001. – 187 с.
7. Програмне забезпеченні «TeamSpeak 2»: www.goteamspeak.com
8. Центр ДО освітньої програми Світового банку в Національній Академії державного управління при Президентові України: http://www.uapa-dlc.org.ua.
9. Шуневич Б. Відеоконференції: проблеми та перспективи їх використання у навчальному процесі // Використання персональних ЕОМ у навчальному процесі вищих та середніх навчальних закладів. Матеріали п’ятої української науково-практичної конференції. Львів, ЛДУ, 1998. - С.114-116.
10. Шуневич Б., Кахович А. Створення дистанційного курсу у віртуальному середовищі ILIAS (Майстер-клас на 1 акад. годину) // Програма школи-семінару „Віртуальне навчальне середовище навчального закладу”, Харків, НТУ „ХПІ”, 1-2 лютого 2006 р. (www.dl.kpi.kharkov.ua).
11. Global Lecture Hall URL: http://www.friends-partners.org/GLOSAS
12. Microsoft URL: www.microsoft.com.
13. RealNetworks URL: www.realnetworks.com
14. Ventrilo URL: www.ventrilo.com.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Якість товару на підприємстві
Контрольна Маркетинг
Маркетинг контрольна
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетинг контрольна
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Звіт по практиці ФОП Макерська
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Визначення місця товару на ринку
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг контрольна
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингове дослідження ринку морозива