Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»   (ID роботи: 7808)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 33
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2. Споживачі та основні фактори,що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на ПП «Рукавичка»
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Рукавичка»
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Визначення місця товару на ринку
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетинг контрольна
Контрольна Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Планування рекламної діяльності підприємства
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетинг контрольна
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)