*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»   (ID роботи: 7808)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 33
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2. Споживачі та основні фактори,що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на ПП «Рукавичка»
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Рукавичка»
Інші роботи цього напряму
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Якість товару на підприємстві
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Звіт з практики
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Контрольна маркетинг
Визначення місця товару на ринку
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Звіт по практиці ФОП Макерська
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Маркетинг контрольна
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Контрольна Маркетинг
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг контрольна
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетингова політика розподілу
Планування рекламної діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Контрольна робота з маркетингу
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.