ЦІНА:
350 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» (ID роботи: 7834) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 20 |
Рік захисту: | 2017 |
ВУЗ: | Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ) |
Курс: | 3 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Вступ
Як академічна дисципліна маркетинг вперше виник в Америці: ще у 1905 році В.Є. Креузі прочитав курс лекцій “Маркетинг товарів” в Пенсільванському університеті, а Р.Ваглер почав вести постійний курс “Методи маркетингу” в університеті Віскансіна в 1910 році. В цей час, у 1908 р. в США з’являється перша маркетингова організація – Американське товариство маркетингу, перейменоване в 1973 р. в Американську асоціацію маркетингу (АМА) а у у великих фірмах створюються відділення маркетингу і реклами.
Маркетинг – це значно більше, ніж просто різновид економічної діяльності, це філософія, яка є основою підприємницького задуму. Маркетинг – це вид людської діяльності спрямованої на задоволення потреб шляхом обміну.
Як свідчить вітчизняна практика, застосування засобів маркетингу на підприємствах України все ще недостатньо цілеспрямоване, фрагментарне і малоефективне внаслідок недостатньої комплектності маркетингових заходів. На недостатньо ефективність маркетингової діяльності впливає низький рівень уявлення сучасної одті маркетингу, його інструментарію та організаційних форм реалізації. Тому існує нагальна потреба в кваліфікованому розумінні даного процесу, адаптувати її до реальних умов, внести в неї якісно нові моменти.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації маркетингової діяльності на підприємстві пивної галузі України.
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль», підприємства, що є крупним товаровиробником пивобезалкогольної продукції у Житомирському регіоні.
Предметом дослідження є система організації та управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль».
Як академічна дисципліна маркетинг вперше виник в Америці: ще у 1905 році В.Є. Креузі прочитав курс лекцій “Маркетинг товарів” в Пенсільванському університеті, а Р.Ваглер почав вести постійний курс “Методи маркетингу” в університеті Віскансіна в 1910 році. В цей час, у 1908 р. в США з’являється перша маркетингова організація – Американське товариство маркетингу, перейменоване в 1973 р. в Американську асоціацію маркетингу (АМА) а у у великих фірмах створюються відділення маркетингу і реклами.
Маркетинг – це значно більше, ніж просто різновид економічної діяльності, це філософія, яка є основою підприємницького задуму. Маркетинг – це вид людської діяльності спрямованої на задоволення потреб шляхом обміну.
Як свідчить вітчизняна практика, застосування засобів маркетингу на підприємствах України все ще недостатньо цілеспрямоване, фрагментарне і малоефективне внаслідок недостатньої комплектності маркетингових заходів. На недостатньо ефективність маркетингової діяльності впливає низький рівень уявлення сучасної одті маркетингу, його інструментарію та організаційних форм реалізації. Тому існує нагальна потреба в кваліфікованому розумінні даного процесу, адаптувати її до реальних умов, внести в неї якісно нові моменти.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації маркетингової діяльності на підприємстві пивної галузі України.
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль», підприємства, що є крупним товаровиробником пивобезалкогольної продукції у Житомирському регіоні.
Предметом дослідження є система організації та управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль».
Висновок
Висновки
За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки:
Визначено, що сучасний пивоварний завод «Радомишль» відноситься до середніх підприємств, де на високому рівні приділяється увага впровадженню у виробництво найкращих світових технологій, враховуючи, звичайно, фінансові можливості підприємства.
Аналіз споживачів ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» переслідує мету визначення цільового сегмента, на який підприємство хоче і, що більш важливо, може знайти вихід. Для цього необхідно провести стратегічну сегментацію ринку та визначити ті ринкові сегменти, які є незайнятими конкурентами.
В роботі побудовано модифіковану матрицю БКГ для ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль», яка характеризує асортиментний портфель з урахуванням зв’язку між нормою дохідності інвестицій та часткою ринку підприємства.
За результатами побудованої матриці можна запропонувати для окремих СГП ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» наступні маркетингові дії: для “зірок” – лідерство на ринку; для “собак” – ліквідація бізнесу або зниження активності; для “знаків питання” – фінансування бізнесу і диференційований розвиток; для “дійних корів” – одержання максимального фінансового результату.
Встановлено, що ширина товарного асортименту ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво кегове» 4 товарних позиції.
На підприємстві ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – торгові агенти – споживач.
За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки:
Визначено, що сучасний пивоварний завод «Радомишль» відноситься до середніх підприємств, де на високому рівні приділяється увага впровадженню у виробництво найкращих світових технологій, враховуючи, звичайно, фінансові можливості підприємства.
Аналіз споживачів ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» переслідує мету визначення цільового сегмента, на який підприємство хоче і, що більш важливо, може знайти вихід. Для цього необхідно провести стратегічну сегментацію ринку та визначити ті ринкові сегменти, які є незайнятими конкурентами.
В роботі побудовано модифіковану матрицю БКГ для ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль», яка характеризує асортиментний портфель з урахуванням зв’язку між нормою дохідності інвестицій та часткою ринку підприємства.
За результатами побудованої матриці можна запропонувати для окремих СГП ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» наступні маркетингові дії: для “зірок” – лідерство на ринку; для “собак” – ліквідація бізнесу або зниження активності; для “знаків питання” – фінансування бізнесу і диференційований розвиток; для “дійних корів” – одержання максимального фінансового результату.
Встановлено, що ширина товарного асортименту ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво кегове» 4 товарних позиції.
На підприємстві ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – торгові агенти – споживач.
Література
Список використаної літератури
1. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
2. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. / И.С. Березин. – М.: Русская Деловая Литература, 2013. – 416 с.
3. Виговський М.Г. Дослідження сучасного стану розвитку пивної індустрії України / М. Вачевський // Економіка України. – 2017. – № 3. – С. 34-39.
4. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
5. Земляков І.С. Основи маркетингу: Навч.посіб. / Земляков І.С., Рижий І.Б., Савич В.І. – К.: ЦНЛ. 2014. – 352 с.
6. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
7. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
9. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
10. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
11. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
12. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
13. Управление маркетингом: учеб. пособие / Под ред. А.В. Короткова, И.М. Синяевой. - 2-е изд., перераб. и доп. - M.: ЮНИТИ-ДАНА. 2012. – 463 с.
1. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
2. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. / И.С. Березин. – М.: Русская Деловая Литература, 2013. – 416 с.
3. Виговський М.Г. Дослідження сучасного стану розвитку пивної індустрії України / М. Вачевський // Економіка України. – 2017. – № 3. – С. 34-39.
4. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
5. Земляков І.С. Основи маркетингу: Навч.посіб. / Земляков І.С., Рижий І.Б., Савич В.І. – К.: ЦНЛ. 2014. – 352 с.
6. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
7. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
9. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
10. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
11. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
12. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
13. Управление маркетингом: учеб. пособие / Под ред. А.В. Короткова, И.М. Синяевой. - 2-е изд., перераб. и доп. - M.: ЮНИТИ-ДАНА. 2012. – 463 с.
Інші роботи цього напряму