Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   350 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»   (ID роботи: 7834)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 20
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Курс: 3
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Вступ

Як академічна дисципліна маркетинг вперше виник в Америці: ще у 1905 році В.Є. Креузі прочитав курс лекцій “Маркетинг товарів” в Пенсільванському університеті, а Р.Ваглер почав вести постійний курс “Методи маркетингу” в університеті Віскансіна в 1910 році. В цей час, у 1908 р. в США з’являється перша маркетингова організація – Американське товариство маркетингу, перейменоване в 1973 р. в Американську асоціацію маркетингу (АМА) а у у великих фірмах створюються відділення маркетингу і реклами.
Маркетинг – це значно більше, ніж просто різновид економічної діяльності, це філософія, яка є основою підприємницького задуму. Маркетинг – це вид людської діяльності спрямованої на задоволення потреб шляхом обміну.
Як свідчить вітчизняна практика, застосування засобів маркетингу на підприємствах України все ще недостатньо цілеспрямоване, фрагментарне і малоефективне внаслідок недостатньої комплектності маркетингових заходів. На недостатньо ефективність маркетингової діяльності впливає низький рівень уявлення сучасної одті маркетингу, його інструментарію та організаційних форм реалізації. Тому існує нагальна потреба в кваліфікованому розумінні даного процесу, адаптувати її до реальних умов, внести в неї якісно нові моменти.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації маркетингової діяльності на підприємстві пивної галузі України.
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль», підприємства, що є крупним товаровиробником пивобезалкогольної продукції у Житомирському регіоні.
Предметом дослідження є система організації та управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль».
Висновок
Висновки

За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки:
Визначено, що сучасний пивоварний завод «Радомишль» відноситься до середніх підприємств, де на високому рівні приділяється увага впровадженню у виробництво найкращих світових технологій, враховуючи, звичайно, фінансові можливості підприємства.
Аналіз споживачів ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» переслідує мету визначення цільового сегмента, на який підприємство хоче і, що більш важливо, може знайти вихід. Для цього необхідно провести стратегічну сегментацію ринку та визначити ті ринкові сегменти, які є незайнятими конкурентами.
В роботі побудовано модифіковану матрицю БКГ для ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль», яка характеризує асортиментний портфель з урахуванням зв’язку між нормою дохідності інвестицій та часткою ринку підприємства.
За результатами побудованої матриці можна запропонувати для окремих СГП ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» наступні маркетингові дії: для “зірок” – лідерство на ринку; для “собак” – ліквідація бізнесу або зниження активності; для “знаків питання” – фінансування бізнесу і диференційований розвиток; для “дійних корів” – одержання максимального фінансового результату.
Встановлено, що ширина товарного асортименту ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» представлена 6-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво кегове» 4 товарних позиції.
На підприємстві ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль» використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – торгові агенти – споживач.
Література
Список використаної літератури

1. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
2. Березин И.С. Маркетинг и исследования рынков. / И.С. Березин. – М.: Русская Деловая Литература, 2013. – 416 с.
3. Виговський М.Г. Дослідження сучасного стану розвитку пивної індустрії України / М. Вачевський // Економіка України. – 2017. – № 3. – С. 34-39.
4. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
5. Земляков І.С. Основи маркетингу: Навч.посіб. / Земляков І.С., Рижий І.Б., Савич В.І. – К.: ЦНЛ. 2014. – 352 с.
6. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник для ВУЗів / В.Я. Кардаш. - К.: КНЕУ, 2013. – 156 с.
7. Корж М. В. Маркетинг [Текст]: підруч. / М. В. Корж., – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 344 с.
8. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
9. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
10. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
11. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
12. Турченюк М.О. Маркетинг [Текст]: підруч. / [М.О. Турченюк, М.Д. Швець]– К. : Знання, 2015. – 318 с.
13. Управление маркетингом: учеб. пособие / Под ред. А.В. Короткова, И.М. Синяевой. - 2-е изд., перераб. и доп. - M.: ЮНИТИ-ДАНА. 2012. – 463 с.
Інші роботи цього напряму
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Звіт по практиці ФОП Макерська
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Планування рекламної діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Якість товару на підприємстві
Маркетингова політика розподілу
Маркетингове дослідження ринку морозива
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Визначення місця товару на ринку
Маркетинг контрольна
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності