ЦІНА:
50 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Маркетингові дослідження на ринку послуг (ID роботи: 271) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 29 |
Рік захисту: | 2009 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень:
суть, види, методи, інструменти
1.1. Сутність та види маркетингових досліджень
1.2. Основні методи маркетингових досліджень
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз маркетингових досліджень
ринку фотопослуг України
2.1. Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень фотопослуг
2.2. Особливості маркетингових досліджень ринку фотопослуг
РОЗДІЛ ІІІ. Проблеми маркетингових досліджень
в Україні шляхи їх вирішення
Висновки
Список використаних джерел
РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень:
суть, види, методи, інструменти
1.1. Сутність та види маркетингових досліджень
1.2. Основні методи маркетингових досліджень
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз маркетингових досліджень
ринку фотопослуг України
2.1. Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень фотопослуг
2.2. Особливості маркетингових досліджень ринку фотопослуг
РОЗДІЛ ІІІ. Проблеми маркетингових досліджень
в Україні шляхи їх вирішення
Висновки
Список використаних джерел
Вступ
Актуальність теми. Маркетингове дослідження товарів (послуг) є систематичними заходами щодо отримання оперативних даних, що описують поточне або перспективне полягання розвитку товарів (послуг), а також аналіз і віддзеркалення даних у формі, необхідній для вирішення стратегічних і тактичних завдань, що стоять перед фірмою.
Проведені в плановому порядку маркетингові дослідження дають можливість отримувати конкурентні переваги, знижувати фінансові і комерційні ризики підприємницької діяльності, визначати відношення споживача до послуги, що надається, давати оцінку стратегічної і тактичної діяльності фірми, підвищувати ефективність комунікаційних ринкових заходів, визначати оптимальні сегменти позиціонування послуг і характер їх життєвого циклу.
Маркетингові дослідження – найдієвіший інструмент для отримання зворотного зв'язку з ринком. Вони дозволяють нам комплексно підійти до
Проведені в плановому порядку маркетингові дослідження дають можливість отримувати конкурентні переваги, знижувати фінансові і комерційні ризики підприємницької діяльності, визначати відношення споживача до послуги, що надається, давати оцінку стратегічної і тактичної діяльності фірми, підвищувати ефективність комунікаційних ринкових заходів, визначати оптимальні сегменти позиціонування послуг і характер їх життєвого циклу.
Маркетингові дослідження – найдієвіший інструмент для отримання зворотного зв'язку з ринком. Вони дозволяють нам комплексно підійти до
Висновок
Найбільш болючою проблемою для підприємства на ринку – є ризики.
Серед існуючих труднощів (ризиків) найважливішими для підприємства є такі:
• несприятлива економічна ситуація в Україні ускладнює можливість ведення успішного та стабільного бізнесу;
• нестабільність, непослідовність податкової системи не дозволяє точно планувати податки у майбутньому;
• спад у підприємствах, які використовують продукцію, а також зниження платоспроможності населення;
• дефіцит ресурсів високої якості;
• підвищення ціни на сировину і матеріали;
• можливість втрати постачальників сировини;
• висока злочинність, корупція.
За нестабільності економічної ситуації для зменшення ризикованості бізнесу доцільно створити на підприємстві фонд комерційного ризику, куди має
Серед існуючих труднощів (ризиків) найважливішими для підприємства є такі:
• несприятлива економічна ситуація в Україні ускладнює можливість ведення успішного та стабільного бізнесу;
• нестабільність, непослідовність податкової системи не дозволяє точно планувати податки у майбутньому;
• спад у підприємствах, які використовують продукцію, а також зниження платоспроможності населення;
• дефіцит ресурсів високої якості;
• підвищення ціни на сировину і матеріали;
• можливість втрати постачальників сировини;
• висока злочинність, корупція.
За нестабільності економічної ситуації для зменшення ризикованості бізнесу доцільно створити на підприємстві фонд комерційного ризику, куди має
Література
1. Витт Юрген. Управление сбытом: Пер. с нем. — М.: ИНФРА-М, 1997. — 112 с.
2. Вовчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 1998. – 268с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – 4-те вид. доп. – Київ: Лібра, 2006. – 720 с.
4. Герчіков І. Маркетинг і міжнародна комерційна справа М., Київ, 1990 - 503 с.
5. Котлер Ф. Маркетинг и менеджмент. — СПб: ПитерКом, 1998. — 896 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга, Москва, «Прогресс», 1992.
7. Крамаренко В.І., Холод Б.І. Маркетинг: Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 258 с.
8. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навчальний посібник. – Львів: „Новий Світ – 2000”; „Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.
9. Маркетингові дослідження. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Навчальний посібник. - Львів: Національний університет
2. Вовчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 1998. – 268с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – 4-те вид. доп. – Київ: Лібра, 2006. – 720 с.
4. Герчіков І. Маркетинг і міжнародна комерційна справа М., Київ, 1990 - 503 с.
5. Котлер Ф. Маркетинг и менеджмент. — СПб: ПитерКом, 1998. — 896 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга, Москва, «Прогресс», 1992.
7. Крамаренко В.І., Холод Б.І. Маркетинг: Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 258 с.
8. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навчальний посібник. – Львів: „Новий Світ – 2000”; „Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.
9. Маркетингові дослідження. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Навчальний посібник. - Львів: Національний університет
Інші роботи цього напряму