ЦІНА:
300 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Дослідження маркетингової діяльності (ID роботи: 7883) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 25 |
Рік захисту: | 2017 |
ВУЗ: | Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПАТ «Карлсберг Україна»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві 12
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПАТ «Карлсберг Україна»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві 12
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Дослівно термін «маркетинг» перекладається з англійської як ринкотворення, ринкова діяльність, орієнтація на ринок. Причиною зародження маркетингу стало насичення ринку, перебільшення пропозиції над попитом. Про маркетинг може йтися лише за умови існування самого ринку. Першим типом ринку, що сформувався в розвинених країнах світу, став ринок продавця тобто такий ринок, на якому більше влади мають виробники, і активнішими діячами на ринку вимушені бути покупці. Ознакою цього є дефіцит товару.
Зі зростанням пропозиції над попитом сформувався інший тип ринку ринок покупця, на якому більше влади мають споживачі, і активнішими діячами на ринку вимушені бути продавці. І саме ринок покупця вимагає активного впровадження в практику провідної ідеї маркетингу:
Запорукою досягнення мети фірми є визначення незадоволених потреб споживачів і забезпечення бажаної задоволеності їх ефективнішими й продуктивнішими, ніж у конкурентів, методами.
Маркетинг соціальний і управлінський процес задоволення потреб споживачів шляхом створення товарів, споживчих цінностей (здатність товару задовольняти потребу споживача) та обміну ними. Маркетинг діяльність людей для задоволення потреб за допомогою обміну.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління комплексом маркетингу на підприємстві ПАТ «Карлсберг Україна».
Об'єктом дослідження є ПАТ «Карлсберг Україна», один з лідерів у виробництві пивобезалкогольної продукції в Україні.
Предметом дослідження є система організації та управління комплексом маркетингу підприємства ПАТ «Карлсберг Україна».
Зі зростанням пропозиції над попитом сформувався інший тип ринку ринок покупця, на якому більше влади мають споживачі, і активнішими діячами на ринку вимушені бути продавці. І саме ринок покупця вимагає активного впровадження в практику провідної ідеї маркетингу:
Запорукою досягнення мети фірми є визначення незадоволених потреб споживачів і забезпечення бажаної задоволеності їх ефективнішими й продуктивнішими, ніж у конкурентів, методами.
Маркетинг соціальний і управлінський процес задоволення потреб споживачів шляхом створення товарів, споживчих цінностей (здатність товару задовольняти потребу споживача) та обміну ними. Маркетинг діяльність людей для задоволення потреб за допомогою обміну.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління комплексом маркетингу на підприємстві ПАТ «Карлсберг Україна».
Об'єктом дослідження є ПАТ «Карлсберг Україна», один з лідерів у виробництві пивобезалкогольної продукції в Україні.
Предметом дослідження є система організації та управління комплексом маркетингу підприємства ПАТ «Карлсберг Україна».
Висновок
За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки:
Визначено, що Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним із найвідоміших пивних брендів у світі, а бренди Балтика, Carlsberg і Tuborg входять до числа найбільших брендів у Європі.
Аналіз показав, що серед чоловіків 41% споживає в середньому 1-2 л пива, 47% – 0,5 л пива і тільки 7% – 0,33 л. Виходячи з даної тенденції часто у своїх рекламних кампаніях пивовари позиціонують пиво як продукт, призначений виключно для споживачів чоловічої статі.
Мета стратегічного планування ПАТ «Карлсберг Україна» визначення найбільш перспективних напрямів діяльності організації через ефективне використання її наявних ресурсів для забезпечення зростання та процвітання організації.
Відповідно аналізу, ширина товарного асортименту ПАТ «Карлсберг Україна» представлена 7-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво Львівське» 20 товарних позицій.
Аналіз показав, що в структурі ціни на продукцію ПАТ «Карлсберг Україна» найбільшу питому вагу займають виробничі витрати (в першу чергу матеріальні та енергетичні) – більше 30%. Вся продукція, що виготовляється є рентабельною.
Доведено, що гасло «Насолода з помірністю» – ось філософія комунікаційного маркетингу ПАТ «Карлсберг Україна». ПАТ «Карлсберг Україна» серйозно ставиться до соціальної відповідальності. Бренди ПАТ «Карлсберг Україна» відомі у кожному домі: компанія знає, що вони відіграють певну роль у житті мільйонів споживачів у всьому світі.
Визначено, що Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Бренд Carlsberg є одним із найвідоміших пивних брендів у світі, а бренди Балтика, Carlsberg і Tuborg входять до числа найбільших брендів у Європі.
Аналіз показав, що серед чоловіків 41% споживає в середньому 1-2 л пива, 47% – 0,5 л пива і тільки 7% – 0,33 л. Виходячи з даної тенденції часто у своїх рекламних кампаніях пивовари позиціонують пиво як продукт, призначений виключно для споживачів чоловічої статі.
Мета стратегічного планування ПАТ «Карлсберг Україна» визначення найбільш перспективних напрямів діяльності організації через ефективне використання її наявних ресурсів для забезпечення зростання та процвітання організації.
Відповідно аналізу, ширина товарного асортименту ПАТ «Карлсберг Україна» представлена 7-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво Львівське» 20 товарних позицій.
Аналіз показав, що в структурі ціни на продукцію ПАТ «Карлсберг Україна» найбільшу питому вагу займають виробничі витрати (в першу чергу матеріальні та енергетичні) – більше 30%. Вся продукція, що виготовляється є рентабельною.
Доведено, що гасло «Насолода з помірністю» – ось філософія комунікаційного маркетингу ПАТ «Карлсберг Україна». ПАТ «Карлсберг Україна» серйозно ставиться до соціальної відповідальності. Бренди ПАТ «Карлсберг Україна» відомі у кожному домі: компанія знає, що вони відіграють певну роль у житті мільйонів споживачів у всьому світі.
Література
1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. 7-е изд. / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб.: Питер, 2012. – 496с.
2. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст]: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл,- 4.вид., доп / С.С. Гаркавенко. - К.: Лібра, 2013. - 717с.
4. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
5. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегія, вітчизняна практика: навч. посіб./ Діброва Т.Г – К.: Профессионал. – 2011 . – 320 с.
6. Маркетинг [Текст]: підруч. / [Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. та ін.]; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2014. – 600 с.
7. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
8. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
9. Офіційний сайт компанії Carlsberg Ukraine - Електронний ресурс. – [Режим доступу] - http://carlsbergukraine.com/company/
10. Офіційні дані Державного комітету статистики України. Електронний ресурс. – [Режим доступу] – http://www.ukrstat.gov.ua/
11. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
12. Соловьев, Б.А. Маркетинг: учеб. / Б.А. Соловьев. - М.: ИНФРА-М, 2013. – 383 с.
13. Старостіна А. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Старостіна А. - К.: Знання- Прес 2014. - 192 с.
2. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг [Текст]: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл,- 4.вид., доп / С.С. Гаркавенко. - К.: Лібра, 2013. - 717с.
4. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
5. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегія, вітчизняна практика: навч. посіб./ Діброва Т.Г – К.: Профессионал. – 2011 . – 320 с.
6. Маркетинг [Текст]: підруч. / [Павленко А. Ф., Решетнікова І. Л., Войчак А. В. та ін.]; за наук. ред. А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2014. – 600 с.
7. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
8. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
9. Офіційний сайт компанії Carlsberg Ukraine - Електронний ресурс. – [Режим доступу] - http://carlsbergukraine.com/company/
10. Офіційні дані Державного комітету статистики України. Електронний ресурс. – [Режим доступу] – http://www.ukrstat.gov.ua/
11. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
12. Соловьев, Б.А. Маркетинг: учеб. / Б.А. Соловьев. - М.: ИНФРА-М, 2013. – 383 с.
13. Старостіна А. Маркетинг [Текст]: Навчальний посібник / Старостіна А. - К.: Знання- Прес 2014. - 192 с.
Інші роботи цього напряму