ЦІНА:
40 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Менеджмент контрольна (ID роботи: 7080) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Менеджмент |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 33 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ) |
Курс: | 3 |
Мова: | Українськa |
Завдання
1. Теоретичні питання
2. Аналіз практичної діяльності підприємства у сфері менеджменту
3. Творча ситуація
«Skincare» – компанія, що спеціалізується на виготовленні косметичних та лікувальних засобів для широкого кола споживачів. Окремою є спеціальна косметична лінія для дітей – «Ваbу Skincare».
У 2005 р. обсяги продажів компанії «Skincare» становили 500 млн. грн., у 2007 р. було заплановано збільшити його до 600 млн. дол.
Компанія сформулювала свою місію так: «Компанія «Skincare» присвятила себе турботам про здоров'я і красу людини, освоєнню нових галузей у своїй сфері.
Ми використовуємо наші власні клінічні розробки, застосовуємо сучасну техніку та обладнання.
Ми об'єднали зусилля для поліпшення життя наших клієнтів, відновлюючи їхнє здоров'я та прищеплюючи їм турботу про себе та членів своєї сім'ї.
Ми завжди орієнтуємося на потреби та смаки клієнтів.
Наша репутація ґрунтується на високих стандартах якості продукції.
Ми відстоюємо інтереси клієнтів, активно беремо участь у професійній, освітній і дослідницькій діяльності.
Ми пишаємося тим, що робимо і віддані нашій компанії.
Ми створюємо сприятливу атмосферу для продуктивного співробітництва у всіх сферах».
Завдання: Визначте складові місії компанії «Skincare».
На кого орієнтована місія компанії?
Які складові стратегії компанії можна виділити через місію?
Список використаної літератури
2. Аналіз практичної діяльності підприємства у сфері менеджменту
3. Творча ситуація
«Skincare» – компанія, що спеціалізується на виготовленні косметичних та лікувальних засобів для широкого кола споживачів. Окремою є спеціальна косметична лінія для дітей – «Ваbу Skincare».
У 2005 р. обсяги продажів компанії «Skincare» становили 500 млн. грн., у 2007 р. було заплановано збільшити його до 600 млн. дол.
Компанія сформулювала свою місію так: «Компанія «Skincare» присвятила себе турботам про здоров'я і красу людини, освоєнню нових галузей у своїй сфері.
Ми використовуємо наші власні клінічні розробки, застосовуємо сучасну техніку та обладнання.
Ми об'єднали зусилля для поліпшення життя наших клієнтів, відновлюючи їхнє здоров'я та прищеплюючи їм турботу про себе та членів своєї сім'ї.
Ми завжди орієнтуємося на потреби та смаки клієнтів.
Наша репутація ґрунтується на високих стандартах якості продукції.
Ми відстоюємо інтереси клієнтів, активно беремо участь у професійній, освітній і дослідницькій діяльності.
Ми пишаємося тим, що робимо і віддані нашій компанії.
Ми створюємо сприятливу атмосферу для продуктивного співробітництва у всіх сферах».
Завдання: Визначте складові місії компанії «Skincare».
На кого орієнтована місія компанії?
Які складові стратегії компанії можна виділити через місію?
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму