*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   128 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера   (ID роботи: 2412)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 32
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера
1.1. Поняття "комунікація", "спілкування", "ділове спілкування" 1.2. Поняття "культура", "культура ділового спілкування"
Розділ 2.Вдосконалення, етичні засади спілкування менеджера
2.1. Ділова етика в бізнесі
2.2. Етичні кодекси, їх значення для формування етичної поведінки в організації
2.3. Роль менеджера у формуванні етики поведінки та спілкування
2.4 Метод вдосконалення комунікацій
Висновки
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму
Бюджетний менеджмент
Японська система менеджменту
Нові технології управління персоналом на підприємстві
Публічне управління в контексті інституціональної теорії
Контроль як необхідний атрибут менеджменту
Подіуми для працівників
Контрольна робота з менеджменту
Сучасні теорії менеджменту та їх характеристика
Управління фінансовими ресурсами СГП
Повноваження, їх види та процес делегування. Запорука ефективного розвитку підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Технологія управління
Лізингові операції в комерційній діяльності
Проектування системи менеджменту на підприємстві» (на матеріалах «Модерн-експо»)
Роль менеджменту в кар’єрі та житті
Аналіз інформаційних систем управління на підприємстві (ЗАТ “Кераммаш”)
Відповіді на питання з дисципліни "Менеджмент"
Сутність та природа організаційного розвитку
Управління персоналом в організації
Проблеми процесу підготовки управлінських рішень та шляхи їх вирішення
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Менеджмент (Варіант 14)
Конфлікти та стреси
Стратегічні групи конкурентів
Управління збутовою діяльністю на підприємстві
Процес управління та його основні стадії
Менеджмент контрольна
Порівняння японської та американської моделей управління
Створення іміджу товару та його позиціювання
Основи готельного менеджменту на прикладі готельно - ресторанного комплексу Лангер (м. Мукачево, Закарпатська область.)
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування
Менеджмент контрольна
практичне завдання
Теоретичні основи і психологія розробки управлінських рішень
Праця менеджера
Сучасна організація як керована система
Людський фактор
Sustainability orientation in marketing mix of cosmetics companies on the example Ziaja, Yves Rocher
Роль і місце стратегічного управління в організації
Прийняття рішень в процесі виконання функцій управління організацію
Контрольна з менеджменту
Класична модель управління рішень
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Аналіз процесу розвитку організаційних структур підприємств
Управління змінами на підприємстві
Менеджмент контрольна
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
1. Нетарифне регулювання ЗЕД в Україні 2. Митна вартість товару, методи її визначення
Японська система менеджменту