*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Створення іміджу товару та його позиціювання   (ID роботи: 141)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 21
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу
2. Позиціювання товару
Висновок
Література
Вступ
П.О. Вяземський писав: "Мистецтво подобатися є таємниця, яка дарується природою або викрадається наполегливим зусиллям, в обох випадках гідна поваги та заздрості". Багато явищ, які століттями вважалися непередбаченими і таємничими, стають в теперішній час об'єктами не просто міркувань, а наукових досліджень.
Чарівність! Хто не хотів би нею володіти! Багато хто з нас намагається, а деякі безперечно нею володіють. Інші бувають іноді такі чарівні, але зовсім непоказні. Але своєю чарівністю ми можемо управляти. Є навіть така професія, предметом якої є створення чарівного образу, який приваблює особистості та притягає. Називається ця професія - іміджмейкер. Мета іміджмейкера — створення іміджу.
Імідж в перекладі з англійського — "образ". Це візуальна привабливість особистості. Деякі улюбленці долі володіють нею "від Бога". Але, як правило, багато хто знаходить симпатії людей завдяки мистецтву самопрезен-тації та самоподання.
Сучасні політики і бізнесмени дедалі частіше звертаються до послуг іміджмейкерів. Без них не обходиться жодна кінозірка. Але можна створити імідж
Висновок
Таким чином, у створенні фірмового стилю немає дрібниць. Важливо, щоб вони всі працювали на той образ, який би Ви хотіли мати.
Створення іміджу — дорога процедура. Вона вимагає витрат часу, грошей та власних зусиль. Робити самого себе — найбільш складна робота, але вона одночасно викликає і найбільшу цікавість для кожної людини. Тому що привабливий для інших, і який не суперечить своєму внутрішньому "я" образ є ключем до вирішення багатьох життєвих проблем.
Можна використовувати кілька стратегій позиціювання. Під час позиціювання товарів компанії можна спиратися на:
специфічні характеристики (властивості) товару (представницькі властивості автомобіля BMW);
- низьку ціну;
- співвідношення "ціна–якість" (засіб для чищення Gala);
- сервіс (три роки гарантії на товар);
- вигоди, які надають товари, або потреби, які вони задовольняють (зубна паста зменшує небезпеку карієсу);
Література
1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання / Пер. з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім "Вільямс", 2001. – 608 с.
2. Ассэль, Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА - М, 1999. – 804 c.
3. Вачевський М. В. Долішній М. І., Скотний В. Г. Маркетинг для менеджера. — Стрий, «Просвіта», 1993, стор. 17-27.
4. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
5. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика. — К. Вища школа, 1994, стор. 13-17, 114-130, 297-310.
6. Джинчарадзе С. (под. ред.) Маркетинг: Толковый терминологический словарь-справочник. -М.: Инфокот, 1991.
7. Дойль П. Менеджмент: Стратегия и тактика. – СПб: Питер, 1999. – 560 с.
8. Завьялов П. С., Демидов В. Е. й др. Маркетинг во внешнезкономической деятельности предприятий. — М.: Внешнеторгиздат, 1990, стор. 20-30.
9. Завьялов П. С., Демидов В. Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов — сто ответов о том, как зффективно действовать на вцеш-нем рьінке) — М.: Международные отношения, 1991, стор. 73-102.
10. Котлер Ф. Основы маркетинга — М.: Прогресе, 1990, стор. 80-110.
11. Крижанівський Р. О., Продіус І. П. Основи маркетингу, — К.: НМК, 1992
Інші роботи цього напряму
1. Нетарифне регулювання ЗЕД в Україні 2. Митна вартість товару, методи її визначення
Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування
Конфлікти та стреси
Контрольна робота з менеджменту
Повноваження, їх види та процес делегування. Запорука ефективного розвитку підприємства
Аналіз інформаційних систем управління на підприємстві (ЗАТ “Кераммаш”)
Нові технології управління персоналом на підприємстві
Публічне управління в контексті інституціональної теорії
практичне завдання
Японська система менеджменту
Управління змінами на підприємстві
Менеджмент контрольна
Процес управління та його основні стадії
Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера
Менеджмент контрольна
Бюджетний менеджмент
Sustainability orientation in marketing mix of cosmetics companies on the example Ziaja, Yves Rocher
Японська система менеджменту
Порівняння японської та американської моделей управління
Менеджмент (Варіант 14)
Контроль як необхідний атрибут менеджменту
Аналіз процесу розвитку організаційних структур підприємств
Класична модель управління рішень
Управління фінансовими ресурсами СГП
Стратегічні групи конкурентів
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Роль менеджменту в кар’єрі та житті
Сутність та природа організаційного розвитку
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Управління збутовою діяльністю на підприємстві
Роль і місце стратегічного управління в організації
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Людський фактор
Проектування системи менеджменту на підприємстві» (на матеріалах «Модерн-експо»)
Технологія управління
Подіуми для працівників
Основи готельного менеджменту на прикладі готельно - ресторанного комплексу Лангер (м. Мукачево, Закарпатська область.)
Прийняття рішень в процесі виконання функцій управління організацію
Контрольна з менеджменту
Менеджмент контрольна
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Сучасні теорії менеджменту та їх характеристика
Теоретичні основи і психологія розробки управлінських рішень
Сучасна організація як керована система
Управління персоналом в організації
Відповіді на питання з дисципліни "Менеджмент"
Лізингові операції в комерційній діяльності
Проблеми процесу підготовки управлінських рішень та шляхи їх вирішення
Праця менеджера