ЦІНА:
500 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет (ID роботи: 7725) |
Напрям: | Туризм |
Предмет: | Туризм і туристичний бізнес |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 95 |
Рік захисту: | 2017 |
ВУЗ: | Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1 .Теоретико-методичні основи діяльності міжнародного туроператора
1.1. Поняття міжнародного туроператора і напрямки його діяльності
1.2. Сутність збутової мережі міжнародного туроператора і особливості її роботи в середовищі Інтернет
1.3. Методика і методи наукового дослідження збутової мережі міжнародного туроператора
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Збутова мережа міжнародного туроператора TUI Group
2.1. Основні показники збутової мережі київської філії TUI Group
2.2. Моделі ринкової рівноваги постачальницько-збутових зв'язків TUI Group в мережі Інтернет
2.3. Формування економічної ефективності збутової мережі TUI Group в мережі Інтернет
Висновки до РОЗДІЛУ 2
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування збутової мережі TUI Group в Інтернет
3.1. Прогноз показників збуту TUI Group в Інтернет до 2025 року
3.2. Основні проблеми розвитку постачальницько-збутових зв'язків TUI Group
3.3. Корпоративні пріоритети формування збутової мережі TUI Group в Інтернет.
ВИСНОВКИ ДО розділу 3
ВИСНОВКИ та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
Розділ 1 .Теоретико-методичні основи діяльності міжнародного туроператора
1.1. Поняття міжнародного туроператора і напрямки його діяльності
1.2. Сутність збутової мережі міжнародного туроператора і особливості її роботи в середовищі Інтернет
1.3. Методика і методи наукового дослідження збутової мережі міжнародного туроператора
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Збутова мережа міжнародного туроператора TUI Group
2.1. Основні показники збутової мережі київської філії TUI Group
2.2. Моделі ринкової рівноваги постачальницько-збутових зв'язків TUI Group в мережі Інтернет
2.3. Формування економічної ефективності збутової мережі TUI Group в мережі Інтернет
Висновки до РОЗДІЛУ 2
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування збутової мережі TUI Group в Інтернет
3.1. Прогноз показників збуту TUI Group в Інтернет до 2025 року
3.2. Основні проблеми розвитку постачальницько-збутових зв'язків TUI Group
3.3. Корпоративні пріоритети формування збутової мережі TUI Group в Інтернет.
ВИСНОВКИ ДО розділу 3
ВИСНОВКИ та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
Інші роботи цього напряму