Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   500 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет   (ID роботи: 7725)

Напрям: Туризм
Предмет: Туризм і туристичний бізнес
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 95
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ)
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1 .Теоретико-методичні основи діяльності міжнародного туроператора
1.1. Поняття міжнародного туроператора і напрямки його діяльності
1.2. Сутність збутової мережі міжнародного туроператора і особливості її роботи в середовищі Інтернет
1.3. Методика і методи наукового дослідження збутової мережі міжнародного туроператора
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Збутова мережа міжнародного туроператора TUI Group
2.1. Основні показники збутової мережі київської філії TUI Group
2.2. Моделі ринкової рівноваги постачальницько-збутових зв'язків TUI Group в мережі Інтернет
2.3. Формування економічної ефективності збутової мережі TUI Group в мережі Інтернет
Висновки до РОЗДІЛУ 2
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування збутової мережі TUI Group в Інтернет
3.1. Прогноз показників збуту TUI Group в Інтернет до 2025 року
3.2. Основні проблеми розвитку постачальницько-збутових зв'язків TUI Group
3.3. Корпоративні пріоритети формування збутової мережі TUI Group в Інтернет.
ВИСНОВКИ ДО розділу 3
ВИСНОВКИ та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
Інші роботи цього напряму
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Реклама в туризмі
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Зелений туризм в Хмельницькій області
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
The impact of the game of football in Tourism
Звіт
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Туризм в Україні і його складові
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Туристичні ресурси Сінгапуру
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес