|
ЦІНА:
70 грн.
|
||
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков” (ID роботи: 4732) |
| Напрям: | Туризм |
| Предмет: | Туризм і туристичний бізнес |
| Тип роботи: | Дипломна робота |
| Кількість сторінок: | 105 |
| Рік захисту: | 2006 |
| Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ І. Аналіз технології туристичної діяльності на прикладі туристичного підприємства „Карабейніков”
1.1. Загальна характеристика фірми ТОВ “Карабейніков”
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління ТОВ “Карабейніков”
1.2 Основні напрямки діяльності туристичного підприємства ТОВ „Карабейніков”
1.3 Аналіз технологічних процесів діяльності туристичного підприємства при організації нового туристичного туру „Київ-Італія”
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
Розділ ІІ. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю „Пролісок”
2.1 Загальна характеристика підприємства „Пролісок”
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема готелю „Пролісок”
2.1.4 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби готелю "Пролісок"
2.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху
2.2 Аналіз технології надання готельних послуг в господарстві “Пролісок”
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 26
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі „Пролісок”
2.3 Визначення рівня готельних послуг готельного комплексу “Пролісок”
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
Розділ ІІІ. Аналіз надання ресторанних послуг на прикладі ресторану „Пролісок”
3.1 Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2 Аналіз технології надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
Гриби в сметанному соусі
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3 Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Розділ І. Аналіз технології туристичної діяльності на прикладі туристичного підприємства „Карабейніков”
1.1. Загальна характеристика фірми ТОВ “Карабейніков”
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління ТОВ “Карабейніков”
1.2 Основні напрямки діяльності туристичного підприємства ТОВ „Карабейніков”
1.3 Аналіз технологічних процесів діяльності туристичного підприємства при організації нового туристичного туру „Київ-Італія”
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
Розділ ІІ. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю „Пролісок”
2.1 Загальна характеристика підприємства „Пролісок”
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема готелю „Пролісок”
2.1.4 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби готелю "Пролісок"
2.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху
2.2 Аналіз технології надання готельних послуг в господарстві “Пролісок”
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 26
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі „Пролісок”
2.3 Визначення рівня готельних послуг готельного комплексу “Пролісок”
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
Розділ ІІІ. Аналіз надання ресторанних послуг на прикладі ресторану „Пролісок”
3.1 Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2 Аналіз технології надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
Гриби в сметанному соусі
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3 Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Інші роботи цього напряму




© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?