Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі   (ID роботи: 7522)

Напрям: Туризм
Предмет: Туризм і туристичний бізнес
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 73
Рік захисту: 2016
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Науково - теоретичні та нормативно - правові основи франчайзингових відносин в туризмі
1.1 Поняття франчайзингу
1.2 Ринок франчайзерів туристичного бізнесу в Україні
1.3 Світовий досвід туристичного франчайзингу
1.4 Нормативно правове регулювання ризиків франчайзингу
Розділ 2
2.1. Організаційна характеристика туристичного підприємства ANEX
2.2. Оцінка фінансового стану туристичного підприємства ANEX
2.3. Досліждення внутрішнього і зовнішнього середовища на підприємстві ANEX за допомогою матриці SWOT
Розділ 3
3.1. Сучасні технології франчайзингу в туризмі
3.2. Технологія роботи франчайзера з франчайзі
3.3. Економічне обґрунтування франчайзингових технологій
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Інші роботи цього напряму
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Зелений туризм в Хмельницькій області
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Туристичні ресурси Сінгапуру
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Звіт
Реклама в туризмі
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Туризм в Україні і його складові
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
The impact of the game of football in Tourism
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Рекреаційне природокористування Вінницької області