|
ЦІНА:
30 грн.
|
||
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ" (ID роботи: 4758) |
| Напрям: | Туризм |
| Предмет: | Туризм і туристичний бізнес |
| Тип роботи: | Дипломна робота |
| Кількість сторінок: | 108 |
| Рік захисту: | 2006 |
| Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "ГАМАЛІЯ"
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління туристичного підприємства “Гамалія”
1.2. Основні напрямки діяльності турфірми
1.3. Організація бізнес- туру „Тбілісі-Київ-Тбілісі”
1.3.1 Аналіз технології в процесі виробництва туристських послуг
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ПРЕЗИДЕНТ-ГОТЕЛЮ "КИЇВСЬКИЙ"
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема Президент-готелю „Київський”
2.2. Технологія готельних послуг
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві "Київський
2.2.4 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в Президент-готелі „Київський”
2.3. Визначення рівня готельних послуг
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧУВАННЯ – РЕСТОРАНУ "СЛОВ’ЯНСЬКИЙ"
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2. Технологія надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
РОЗДІЛ 1. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "ГАМАЛІЯ"
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління туристичного підприємства “Гамалія”
1.2. Основні напрямки діяльності турфірми
1.3. Організація бізнес- туру „Тбілісі-Київ-Тбілісі”
1.3.1 Аналіз технології в процесі виробництва туристських послуг
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ПРЕЗИДЕНТ-ГОТЕЛЮ "КИЇВСЬКИЙ"
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема Президент-готелю „Київський”
2.2. Технологія готельних послуг
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві "Київський
2.2.4 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в Президент-готелі „Київський”
2.3. Визначення рівня готельних послуг
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧУВАННЯ – РЕСТОРАНУ "СЛОВ’ЯНСЬКИЙ"
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2. Технологія надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Інші роботи цього напряму




© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?