*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”   (ID роботи: 4736)

Напрям: Туризм
Предмет: Туризм і туристичний бізнес
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 106
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „СТОПХАЙ-ТУР”
1.1. Загальна характеристика фірми СПД “Стопхай-Тур”
1.1.1 Базова характеристика туристського підприємства
1.1.2 Структура управління СПД “Стопхай-Тур”
1.2. Основні напрямки діяльності тур фірми „Стопхай-Тур”
1.3 Аналіз технологічних процесів діяльності туристичного підприємства при організації нового туристичного маршруту
1.3.2 Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг
1.3.3 Аналіз технології в процесі споживання туристських послуг
РОЗДІЛ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ „САНКТ-ПЕТЕРБУРГ”
2.1 Загальна характеристика готелю “Санкт-Петербург”
2.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2 Склад основних функціональних приміщень
2.1.3 Функціональна схема готелю „Санкт-Петербург”
2.1.4 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибюльної служби готелю "Санки-Петербург"
2.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху
2.2 Технологія готельних послуг готельного комплексу “Санкт-Петербург”
2.2.1 Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 29
2.2.2 Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства
2.2.3 Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в готелі „Санк-Петербург”
2.3 Визначення рівня готельних послуг “Санкт-Петербург”
2.3.1 Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2 Розрахунок об’єму наданих послуг
2.3.3 Визначення і аналіз рівня готельних послуг
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ НАДАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ „САНК-ПЕТЕРБУРГ”
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.1.1 Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2 Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3 Атмосфера ресторану
3.1.4 Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2. Технологія надання ресторанних послуг
3.2.1 Технологічні процеси підприємств харчування
3.2.2 Тенхнологічний процес перед закупівельних процедур
3.2.3 Технологічний процес приготування кулінарної продукції
3.2.4 Технологічний процес сервісного обслуговування
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг
3.3.1 Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
3.3.2 Використання методів, що визначають показники якості
3.3.3 Оцінка рівня якості послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
The impact of the game of football in Tourism
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Туристичні ресурси Сінгапуру
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Туризм в Україні і його складові
Звіт
Реклама в туризмі
Зелений туризм в Хмельницькій області
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”