Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”   (ID роботи: 553)

Напрям: Туризм
Предмет: Туризм і туристичний бізнес
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 71
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”
1.1.1. Базова характеристика туристського підприємства: назва, місце розташування фірми. Її реквізити. Рік утворення. Ліцензія на здійснення туристської діяльності. Форма власності (ТОВ, СП, приватне, акціонерне)
1.1.2. Структура управління туристським підприємством: Організаційна структура управління підприємства. Штатний розклад підприємства. Посадові інструкції працівників туристичного підприємства
1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: Форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм. Географія подорожей (країни, міста) за видами (внутрішній, виїзний, в’їзний) та типами (метою) туризму. Інформаційні технології в туристській діяльності
1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового турмаршруту
1.3.1. Аналіз технологій в процесі виробництва туристських послуг: технологія проектування нового туру; технологія проектування програми перебування на новому маршруті; технологія бронювання туристських послуг, що передбачені програмою перебування; розробка технологічної документації (технологічна картка маршруту, графік завантаження туристського підприємства, інформаційний листок до путівки туристської подорожі, програма туру, схема маршруту)
1.3.2. Аналіз технологій в процесі реалізації туристських послуг: технологія збуту турпродукту; технологія бронювання туру клієнтом (заповнити замовлення на тур), технологія стимулювання продажів турпродкту; підготовка туристської документації (ваучер, договір та туристське обслуговування, розрахунок вартості туру, програма обслуговування (зв’язати маршрут з визначеним готелем та підприємством харчування)
1.3.3. Аналіз технологій в процесі споживання туристських послуг: технологія туристських процедур (туристські формальності) при здійснені туристської подорожі
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю „Імпреса”
2.1. Загальна характеристика підприємства „Імпреса”
2.1.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту
2.1.2. Склад основних функціональних груп приміщень
2.1.3. Функціональна схема готелю „Імпреса”
2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень служби прийому та розміщення
2.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху
2.2. Аналіз технології надання готельних послуг
2.2.1. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві: технологічні цикли і технологічні операції (заповнити технологічну документацію)
2.2.2. Структура технологічного процесу експлуатації приміщень житлового поверху готельного підприємства: технологічні цикли, технологічні операції
2.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі
2.3. Визначення рівня готельних послуг
2.3.1. Аналіз потреби у готельних послугах
2.3.2. Розрахунок об`єму наданих послуг
2.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг
РОЗДІЛ ІІІ. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану „ Walter’s ”
3.1. Загальна характеристика підприємства „ Walter’s ”
3.1.1. Тип і клас підприємства, потужність, підпорядкованість
3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану
3.1.3. Атмосфера ресторану
3.1.4. Планувальна організація технологічного процесу, функціональна схема приміщень, схема технологічних потоків
3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг
3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування (структура, види, функції, зміст)
3.2.2. Технологічний процес перед закупівельних процедур:
- розробка виробничої програми підприємства (план-меню: сніданку – європейський, обіду – за меню „А ля карт”, вечері – ділова зустріч);
- розробка прейскуранту напоїв за меню вечері;
- розрахунок сировини за меню вечері;
- представити стандарт якості (або сертифікат відповідності якості) на сировину, продукти або напівфабрикати
3.2.3. Технологічний процес приготування кулінарної продукції
- структура та зміст технологічних циклів, технологічних стадій, технологічних операцій;
- план-меню – організатор технологічного процесу приготування кулінарної продукції;
- розробка технологічних карт на 2-3 страви за меню вечері;
- розробка схем технологічного процесу приготування 2-3 страв
3.2.4. Технологічний процес сервісного обслуговування
- структура та зміст технологічних циклів, технологічних стадій, технологічних операцій;
- технологія обслуговування за типом "шведський стіл";
- технологічний процес обслуговування за типом банкет-прийом з повним технологічним циклом за меню вечері; навести розрахунки (в таблиці) технологічних процесів сервісного обслуговування (розрахунок необхідної кількості: столів та їх розміщення; предметів сервування; план-схеми типологічних операцій сервування)
3.2.5. Автоматизація технологічних процесів ресторанних послуг
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг:
• Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг
• Використання методів, що визначають показники якості
• Оцінка рівня якості послуг
Висновки
Перелік використаної літератури
Додатки
Вступ
У сучасних умовах переходу України до ринкової економіки в кожній галузі відбувається пошук нових шляхів і методів виробництва, здійснюється аналіз сучасного стану, окреслюються перспективи на майбутнє.
Ці процеси характерні також для туристичної галузі, яка спрямована на отримання прибутку через задоволення турис¬тичних потреб населення, надання йому різноманітних турис¬тичних послуг у вигляді житла, харчування, транспортного й екскурсійного обслуговування та іншого сервісу.
Туризм - це єдина виробнича галузь, про яку майже всі згадують із задоволенням. Адже це слово асоціюється у людей з тим місцем, де вдалося побувати в минулому і яке хочеться відвідати у майбутньому.
Розвиток туризму в Україні особливо актуальний, оскільки саме завдяки туризмові Україна може поліпшити соціально-економічну ситуацію. Сфера туризму підтримує майже 50 суміжних галузей та створює додаткові робочі місця. Один турист дає роботу 10 особам. Створення одного робочого місця в туризмі в 20 разів дешевше, аніж у промисловості. Туризм в Україні може і мусить стати сферою реалізації ринкових механізмів, джерелом поповнення державного та місцевих бюджетів. Італія, Іспанія, Франція, Греція, Кіпр, а також Польща, яка вже 1996 року ввійшла в десятку країн світу за рівнем розвитку туризму, завдяки розвиткові туризму зуміли за досить короткий час подолати економічну кризу.
Україна має все необхідне для розвитку сучасної туристичної індустрії. Як країна, що розташована у центрі Європи на перехресті транспортних шляхів, Україна має, до того ж, сприятливі природнокліматичні умови (Карпати, Крим, Чорноморське та Азовське узбережжя, басейн річок Дніпра, Десни, Дунаю, Дністра, Західного Бугу), багатий рослинний і тваринний світ, цілющі мінеральні
Висновок
У такій державі, як Україна, галузь туризму має користуватись значними пріоритетами, адже існують приклади країн з подібними географічними, кліматичними та історичними характеристиками, де майже половина бюджету складається від коштів суб’єктів туристичної діяльності.
Нажаль, сьогодні туризм як прибуткова галузь економіки, ще не знайшов достатньої підтримки з боку держави. В Україні практично не використовується позитивний досвід системних заходів, які використовуються у розвинутих країнах для стимулювання розвитку підприємств галузі туризму, готельного та ресторанного господарства.
Сьогодні, коли Україна ще мало відома як туристська держава, найголовніше – це привернути увагу іноземців до України шляхом розвитку конгресового та ділового туризму (проведення семінарів, симпозіумів, конференцій). Для цього, насамперед, необхідно знизити ціни на проживання за рахунок зменшення податкового тиску саме на ці послуги. У разі, якщо іноземний турист, що зацікавився привабливими цінами на послуги українських готелів, приїде в Україну, то він буде вимушений платити повну ставку ПДВ на всі інші послуги (послуги харчування, розваги тощо), а це буде, відповідно, буде сприяти розвитку суміжних галузей (транспорт, зв’язок, фінансові послуги тощо), тобто з’являються додаткові робочі місця та кошти на подальший розвиток галузі.
Отже, при реалізації стратегії і тактики подальшого розвитку готельно туристичного бізнесу в Україні доцільно:
• створити сприятливі умови для стимулювання іноземних інвестицій в готельне господарство, а також можливості застосування лізингу;
• прискорити процес приватизації об'єктів індустрії гостинності і створити сприятливі умови для організації приватних комфортабельних готелів, підприємств з іноземними інвестиціями, спроможних на належному рівні обслуговувати клієнтів, у тому числі багатих іноземних громадян;
• потрібно розробити сучасні, перспективні в умовах ринкових відносин регіональні програми розвитку індустрії гостинності;
• забезпечити відповідність цін на готельні послуги рівню якості при належному сервісі з метою стимулювання споживчого попиту;
• раціонально використовувати наявний номерний фонд готелів;
• доцільно провести Всеукраїнський конкурс бізнес-проектів стосовно
Література
1. Закон України "Про внесення змін до Закону України „Про туризм"
2. Браймер Р.А. Основы управления в индустрии гостеприимства (перевод с англ.). – К.:Вища школа, 1990. – 128.с.
3. Дурович А.П. Маркетинг в туризме. М.: ООО «Новое знание», 2000.
4. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: организация деятельности: Учебник. – М.: ФиС, 2000.
5. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навчальний посібник. – К.: „Альтпрес”, 2003
6. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посіб. – К.: В-во „Музична Україна”, 2002.
7. Черных Н.Б. Технология путешествий и организация обслуживания клиентов: Учебное пособие. – М.: Советский спорт, 2002.
8. Котлер Ф.; Боуэн Дж.; Мейкенз Дж. Маркетинг гостеприимство, туризм. М.: «ЮНИТИ» 1998.
9. Немоляева М.Э., Хадорков Л.Ф. Международный туризм: вчера, сегодня, завтра. – М.: Международные отношения, 1985.
10. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб. / За ред. проф. В.К.Федорченка; Л.Г.Лук’янова, Т.Т.Дорошенко, І.М.Мініч. – К.: Вища шк., 2001.
11. Туристический бизнес: Практическое пособие для турфирм и их клиентов –М. 1997г.
12. Волков Ю.Ф. Технология гостиничного обслуживания / Серия «Учебники, учебные пособия». – Ростов н/Д: Феникс, 2003.
13. Шаповалов Н.Н. Організація роботи підприємств громадського харчування. М., Економіка, 1990
14. П’ятницька Н.А. Організація виробництва і обслуговування в громадському харчуванні., К., Вища школа, 1990
15. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб./ За ред. проф. В.К.Федорченка; Л.Г.Лук’янова, Т.Т.Дорошенко, І.М. Мінич. – Вища шк., 2001.
16. Усов В.В. Организация производства и обслуживания на предприятиях общественного питания Учебник. – М.ИРПО ПрофОбрИздат, 2002 – 416 с.
Інші роботи цього напряму
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Зелений туризм в Хмельницькій області
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Реклама в туризмі
Туризм в Україні і його складові
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Туристичні ресурси Сінгапуру
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Рекреаційне природокористування Вінницької області
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
The impact of the game of football in Tourism
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Звіт