*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   128 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетингове дослідження ринку морозива   (ID роботи: 1749)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 38
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
РЕФЕРАТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
1.1 Маркетинг: суть, значення, функціональні завдання
1.2 Ринок: методи дослідження ринку
2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МОРОЗИВА
В УКРАЇНІ
2.1 Характеристика компанії «Айс». Асортимент її продукції
2.2 Порівняльний аналіз асортименту та якості морозива «Айс»
з іншими компаніями
2.3. Аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища
2.4. Статистичний аналіз продажу
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТУ
МОРОЗИВА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Вступ
В курсовій роботи проводиться маркетингове дослідження ринку морозива.
Маркетинг передбачає гнучкість організаційних форм управління, активну заповзятливість, постійний пошук шляхів ефективного пристосування до ринку і впливу на споживача. Маркетинг базується не на затверджених згори планових завданнях, а передусім на глибокому знанні об’єктивної інформації про ринок, про реальні вимоги споживачів та ініціативі.
За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, про ціни, що їх споживачі готові платити, про те, у яких регіонах місткість ринку найбільша, яка сфера діяльності є найвигіднішою для вкладання капіталу чи створення нового підприємства.
Маркетинг також дає можливість зрозуміти у який спосіб підприємство має організовувати процес реалізації своєї продукції, товарів чи послуг, як належить проводити кампанію щодо їх просування на ринок, будувати стратегію реклами, формувати попит в умовах конкурентного тиску з боку інших підприємств, які функціонують на тому самому ринку.
Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми.
Об’єктом дослідження роботи є ТОВ «Айс», яке являє собою одне із провідних виробників морозива в Україні.
Метою роботи є проведення маркетингового дослідження ринку морозива в Україні.
Для досягнення даної мети у роботи вирішуються наступні завдання:
- визначити суть, значення та функціональні завдання маркетингу;
- визначити поняття ринку та методи його дослідження;
- розглянути характеристику компанії «Айс» та асортимент її продукції;
- провести порівняльний аналіз асортименту та якості морозива «Айс» з іншими компаніями;
- провести аналіз факторів внутрішнього маркетингового середовища підприємства;
- провести статистичний аналіз продажу;
- навести шляхи вдосконалення ефективності збуту морозива.
Методи дослідження, які використовуються у роботі, - описовий, порівняльний, статистичний.
Висновок
У першому розділі курсової роботи були розглянуті теоретичні аспекти маркетингового дослідження ринку, а саме суть, значення та функціональні завдання маркетингу, а також поняття ринку та методи його дослідження.
Метою маркетингової діяльності підприємства є забезпечення. Метою маркетингової діяльності підприємства є забезпечення рентабельності, тобто визначеної прибутковості у встановлених часових межах за рахунок максимального задоволення потреб споживачів.
У роботі основні елементи системи сучасного маркетингу показані графічно. До них належать: постачальники, компанія (маркетолог), конкуренти, маркетингові посередники та ринок кінцевого споживача. У стандартній ситуації маркетинг повинен обслуговувати ринок кінцевих споживачів в умовах наявності конкуренції.
Маркетингові дослідження ринку, що спираються на різні джерела інформації, можуть використовуватися як основний або як допоміжний метод збору маркетингової інформації при оцінці інвестиційної привабливості проектів. Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок, а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку.
Джерелами інформації при проведенні маркетингових досліджень ринку є наявні дані про конкурентів, опубліковані дані про основних клієнтів, відкриті відомості про обсяги продажів компаній, дані про продукцію, що вивчається: асортимент, характеристика, ціна, засоби масової інформації, адміністративні документи: закони, положення, дані органів статистичної звітності, міністерств.
Процес маркетингового дослідження, який наведений у роботі графічно, передбачає здійснення низки етапів, стадій, операцій, серед яких: визначення проблеми, аналіз вторинної інформації, одержання первинної інформації, аналіз даних, вироблення рекомендацій, використання результатів.
Другий розділ роботи присвячений проведенню маркетингового дослідження ринку морозива в Україні на прикладі компанії «Айс», яка є одним з провідних виробників морозива в Україні.
В даному розділі було розглянуто асортимент компанії «Айс», а також його порівняння з такими конкурентами на ринку морозива, як ТОВ «Ласунка» та ТМ «Мушкетер».
Провівши дослідження асортименту морозива ТОВ «Айс» можна зробити висновок, що його асортимент представлений у повному обсязі та такій кількості, яка може забезпечити потреби населення.
Під час проведення органолептичної оцінки якості морозива ТОВ «Айс» були визначені такі показники як: смак та аромат, структура та консистенція, колір та зовнішній вигляд, були отримані наступні результати. Також було проведено органолептичну оцінку за 100-баловою системою. Морозиво ТОВ «Айс» є конкурентоспроможним та відповідає вимогам діючих стандартів.
У третьому розділі роботи були запропоновані шляхи вдосконалення ефективності збуту морозива.
Важливим елементом комерційної роботи зі збуту є формування оптимального асортименту товарів. Формування асортименту на ТОВ «Айс» є необхідним для життєвого циклу підприємства, так як воно вказує на комплексне задоволення попиту споживачів. Для прибуткової діяльності підприємства потрібно мати стійкий асортимент продукції, що забезпечить ефективну діяльність та конкурентоспроможність ТОВ «Айс».
На ТОВ «Айс» для вдосконалення ефективності збуту морозива потрібно здійснити ряд заходів щодо вдосконалення формування асортименту. Потрібно провести опитування споживачів, дилерів та дегустації, метою яких є визначення морозива, яке користується, або користувалося б найбільшим попитом для кінцевого майже повного задоволення усіх найвибагливіших запитів стосовно споживачів свого продукту.
Література
1. Закон України “Про підприємництво” від 10.03.92 р.
2. Закон України ”Про підприємства в Україні” від 19.03. 91 р.
3. Закон України ”Про споживчу кооперацію” від 12.04. 92 р.
4. Закон України ”Про захист прав споживачів” від 2.02.91 р.
5. Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції: Навч. посібник для вищих навч. закладів. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: НМЦВО М-ва освіти і науки України; НВФ «Студцентр». – 2001.
6. Бєлєвцев М.І., Шестопалова Л.В. Інфраструктура товарного ринку. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 416 с.
7. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. - К.: Лібра, 2002. – 712 с.
9. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність, — К.: Вища шк., 1995. – 167 с.
10. Годин А. М. Маркетинг: Учеб.-метод. пособие. — М.: Издат. дом «Дашков и К°», 2000.
11. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивч.дисц. – К.: КНЕУ, 2002. – 360 с.
12. Загальна концепція маркетингу / Е.В. Савельев. – Тернопіль, 1992
13. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 2001.-240 с.
14. Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. – К: КНЕУ, 2001.
15. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуневского. – СПб.: Питер, 2000.
16. Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н. Маркетинг. — СПб.: Питер, 2005. - 400
17. Примак Т. А. Основи маркетинга: Конспект лекций. — К.: МАУП, 2000.
18. Русско-украинский словарь-справочник предпринимателя и бизнесмена / состав. К.Н. Волков Л.И. Голдун. – Херсон, 2004. – 520с.
19. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. - К.: МАУП, 2003. - 160 с.
20. Сайт компанії «Айс»: www.ice-cream.com.ua
21. Сайт компанії «Ласунка»: http://lasunka.com
22. Інформаційний сайт компанії «Мушкетер»: http://6203.ua.all-biz.info
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Визначення місця товару на ринку
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Контрольна робота з маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Маркетингова політика розподілу
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Контрольна Маркетинг
Контрольна Маркетинг
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Планування рекламної діяльності підприємства
Контрольна маркетинг
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг контрольна
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару