*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Контрольна робота з маркетингу   (ID роботи: 112)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 19
Рік захисту: 2007
Мова: Українськa
Завдання
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства.
2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства.
3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства.
4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства.
5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару.
6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару.
7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів.
8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства.
9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства.
10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства.
11. SWOT-аналіз конкретного підприємства.
12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Література
Література
1. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. - М., "Видавництво "Справа" - 1995 р.
2. Сучасний маркетинг., під. Ред. В.Е. Хруцкого - М., Фінанси і статистика - 1991 р.
3. Ф.Котлер .Основи маркетингу. - М., видавництво "Прогрес" - 1991 р.
4. Голубков Е.П. Маркетинг. Словник. - М., Економіка - Справа, 1994 р.
5. Голубков Е.П. Какое прийняти рішення? Практикум господарювання. - М., Економіка, 1990 р.
6. Проблеми планування і керування. Досвід системних досліджень / Під ред. Голубкова Е.П. - М., Економіка, 1987 р.
7. Зав'ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М., Міжнародні відношення, 1988 р.
8. Афанасьєв М. Маркетинг: стратегія і практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995 р.
9. Горфинкель В. Я. т ін. Економіка підприємств. М.:Банки і біржі, 1996 р.
10. Зав'ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М.: Міжнародні відношення, 1991. м.
11. Козлов В.А. Реклама в системі маркетингу. -М: 1990 р.
12. Котлер Ф. Основы маркетингу. -М: Прогрес, 1990 р.
13. Родін В.Г. Основы маркетингу. -М: 1992 р.
14. Соловйов Б.А. Основы теорії і практики маркетингу. -М: МИНХ ім. Г.В. Плеханова, 1991 р.
15. Хруцкий В.Е. і ін. Сучасний маркетинг. - М: Фінанси і статистика, 1991 р.
16. Шмален Г. Основы і проблеми економіки підприємства. - М: Фінанси і Статистика, 1996 р.
17. Підписка часописів і газет "Капітал", "Бізнес", "Комерсант DAILY" і інші. 1996-1998 р.
18. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер.с франц. Спб. - М.: Наука, 1996. - 589 с.
19. Старостина А.А., Зозулёв А.В. Сегментация рынка. //Учебно-методические материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Промышленный маркетинг" и дипломного проектирования для студентов факультета менеджмента и маркетинга специальности "Маркетинг" всех форм обучения.- К.: НТУУ "КПИ", 1999. - 60 с
20. Зозульов О.В. Сегментація ринку як основа маркетингової стратегії підприємства. // Маркетинг в Україні. - 2000. - № 4 (6) (спецвипуск). - С. 37-38.
21. Дибб С., Симкин Л. Практическое руководство по сегментированию рынка. - СПб: Питер, 2001. - 240 с.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Контрольна маркетинг
Маркетинг
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності
Якість товару на підприємстві
Маркетингова політика розподілу
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Планування рекламної діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Звіт з практики
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетинг контрольна
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"