ЦІНА:
35 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Контрольна робота з маркетингу (ID роботи: 112) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 19 |
Рік захисту: | 2007 |
Мова: | Українськa |
Завдання
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства.
2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства.
3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства.
4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства.
5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару.
6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару.
7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів.
8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства.
9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства.
10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства.
11. SWOT-аналіз конкретного підприємства.
12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Література
2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства.
3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства.
4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства.
5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару.
6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару.
7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів.
8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства.
9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства.
10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства.
11. SWOT-аналіз конкретного підприємства.
12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Література
Література
1. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегії, плани, структури. - М., "Видавництво "Справа" - 1995 р.
2. Сучасний маркетинг., під. Ред. В.Е. Хруцкого - М., Фінанси і статистика - 1991 р.
3. Ф.Котлер .Основи маркетингу. - М., видавництво "Прогрес" - 1991 р.
4. Голубков Е.П. Маркетинг. Словник. - М., Економіка - Справа, 1994 р.
5. Голубков Е.П. Какое прийняти рішення? Практикум господарювання. - М., Економіка, 1990 р.
6. Проблеми планування і керування. Досвід системних досліджень / Під ред. Голубкова Е.П. - М., Економіка, 1987 р.
7. Зав'ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М., Міжнародні відношення, 1988 р.
8. Афанасьєв М. Маркетинг: стратегія і практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995 р.
9. Горфинкель В. Я. т ін. Економіка підприємств. М.:Банки і біржі, 1996 р.
10. Зав'ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М.: Міжнародні відношення, 1991. м.
11. Козлов В.А. Реклама в системі маркетингу. -М: 1990 р.
12. Котлер Ф. Основы маркетингу. -М: Прогрес, 1990 р.
13. Родін В.Г. Основы маркетингу. -М: 1992 р.
14. Соловйов Б.А. Основы теорії і практики маркетингу. -М: МИНХ ім. Г.В. Плеханова, 1991 р.
15. Хруцкий В.Е. і ін. Сучасний маркетинг. - М: Фінанси і статистика, 1991 р.
16. Шмален Г. Основы і проблеми економіки підприємства. - М: Фінанси і Статистика, 1996 р.
17. Підписка часописів і газет "Капітал", "Бізнес", "Комерсант DAILY" і інші. 1996-1998 р.
18. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер.с франц. Спб. - М.: Наука, 1996. - 589 с.
19. Старостина А.А., Зозулёв А.В. Сегментация рынка. //Учебно-методические материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Промышленный маркетинг" и дипломного проектирования для студентов факультета менеджмента и маркетинга специальности "Маркетинг" всех форм обучения.- К.: НТУУ "КПИ", 1999. - 60 с
20. Зозульов О.В. Сегментація ринку як основа маркетингової стратегії підприємства. // Маркетинг в Україні. - 2000. - № 4 (6) (спецвипуск). - С. 37-38.
21. Дибб С., Симкин Л. Практическое руководство по сегментированию рынка. - СПб: Питер, 2001. - 240 с.
2. Сучасний маркетинг., під. Ред. В.Е. Хруцкого - М., Фінанси і статистика - 1991 р.
3. Ф.Котлер .Основи маркетингу. - М., видавництво "Прогрес" - 1991 р.
4. Голубков Е.П. Маркетинг. Словник. - М., Економіка - Справа, 1994 р.
5. Голубков Е.П. Какое прийняти рішення? Практикум господарювання. - М., Економіка, 1990 р.
6. Проблеми планування і керування. Досвід системних досліджень / Під ред. Голубкова Е.П. - М., Економіка, 1987 р.
7. Зав'ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М., Міжнародні відношення, 1988 р.
8. Афанасьєв М. Маркетинг: стратегія і практика фірми. - М: Финстатинформ, 1995 р.
9. Горфинкель В. Я. т ін. Економіка підприємств. М.:Банки і біржі, 1996 р.
10. Зав'ялов П.С., Демидов В.Е. Формула успіху: маркетинг. - М.: Міжнародні відношення, 1991. м.
11. Козлов В.А. Реклама в системі маркетингу. -М: 1990 р.
12. Котлер Ф. Основы маркетингу. -М: Прогрес, 1990 р.
13. Родін В.Г. Основы маркетингу. -М: 1992 р.
14. Соловйов Б.А. Основы теорії і практики маркетингу. -М: МИНХ ім. Г.В. Плеханова, 1991 р.
15. Хруцкий В.Е. і ін. Сучасний маркетинг. - М: Фінанси і статистика, 1991 р.
16. Шмален Г. Основы і проблеми економіки підприємства. - М: Фінанси і Статистика, 1996 р.
17. Підписка часописів і газет "Капітал", "Бізнес", "Комерсант DAILY" і інші. 1996-1998 р.
18. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер.с франц. Спб. - М.: Наука, 1996. - 589 с.
19. Старостина А.А., Зозулёв А.В. Сегментация рынка. //Учебно-методические материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Промышленный маркетинг" и дипломного проектирования для студентов факультета менеджмента и маркетинга специальности "Маркетинг" всех форм обучения.- К.: НТУУ "КПИ", 1999. - 60 с
20. Зозульов О.В. Сегментація ринку як основа маркетингової стратегії підприємства. // Маркетинг в Україні. - 2000. - № 4 (6) (спецвипуск). - С. 37-38.
21. Дибб С., Симкин Л. Практическое руководство по сегментированию рынка. - СПб: Питер, 2001. - 240 с.
Інші роботи цього напряму