*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   500 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.   (ID роботи: 7962)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 36
Рік захисту: 2017
Мова: Англійськa
План
Table of Contents:

Abstract
1. Impact of Social Media over Luxury Brands
1.1. Description of the topic
1.2. Theoretical and practical relevance
2. External Environmental Analysis
2.1. PEST Analysis
2.2. Industry Analysis – Competitors
2.3. Market Analysis – Market Segments
3. CHANEL Analysis
3.1. CHANEL Identity Prism
3.2. CHANEL Heritage
3.3. CHANEL DNA
3.5. CHANEL Touch Points
4. HERMES Analysis
4.1. HERMES Identity Prism
4.2. HERMES Heritage
4.3. HERMES DNA
4.4. HERMES Touch Points
4.5. HERMES Flagship Stores
4.6. Print Advertising Campaigns
4.9. Hermès Online Campaign Videos
5. Critical comparison of Chanel and Hermès
6. Conclusion and recommendations
References
APPENDICES
Інші роботи цього напряму
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Звіт по практиці ФОП Макерська
Якість товару на підприємстві
Маркетингова політика розподілу
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Контрольна маркетинг
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Визначення місця товару на ринку
Контрольна Маркетинг
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Планування рекламної діяльності підприємства
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Звіт з практики
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Контрольна Маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетинг