ЦІНА:
15 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Маркетинг контрольна (ID роботи: 4964) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетинг |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 28 |
Рік захисту: | 2006 |
ВУЗ: | Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ) |
Мова: | Українськa |
Завдання
1. Потреби споживачів, їх класифікація. Ієрархія потреб А.Маслоу
2. Розробка товарної політики– запорука успіху фірми. Причини комерційного провалу нових товарів
3. Поняття про збут та збутову політику
4. Навести розгорнуту графічну модель процесу прийняття рішення щодо купівлі і дати її коротку характеристику
Список використаної літератури
2. Розробка товарної політики– запорука успіху фірми. Причини комерційного провалу нових товарів
3. Поняття про збут та збутову політику
4. Навести розгорнуту графічну модель процесу прийняття рішення щодо купівлі і дати її коротку характеристику
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму