*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Звіт по практиці ФОП Макерська   (ID роботи: 8658)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Звіт
Кількість сторінок: 30
Рік захисту: 2020
Мова: Українськa
Завдання
1. Характеристика підприємства (організації, установи)
2. Дослідження макромаркетингового середовища підприємства
3. Дослідження мікромаркетингового середовища підприємства
4. Аналіз маркетингової товарної політики та оцінка конкурентоспроможності товару підприємства
5. Аналіз маркетингової цінової політики підприємства
6. Аналіз маркетингової політики розподілу підприємства
7. Аналіз маркетингової комунікаційної політики підприємства
8. Охорона праці та рішення екологічних проблем на підприємстві
9. Висновки
Інші роботи цього напряму
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Контрольна робота з маркетингу
Контрольна маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Контрольна Маркетинг
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Маркетинг контрольна
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Маркетинг контрольна
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетинг контрольна
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Звіт з практики
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Визначення місця товару на ринку