*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетингові дослідження на ринку послуг   (ID роботи: 271)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 29
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень:
суть, види, методи, інструменти
1.1. Сутність та види маркетингових досліджень
1.2. Основні методи маркетингових досліджень
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз маркетингових досліджень
ринку фотопослуг України
2.1. Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень фотопослуг
2.2. Особливості маркетингових досліджень ринку фотопослуг
РОЗДІЛ ІІІ. Проблеми маркетингових досліджень
в Україні шляхи їх вирішення
Висновки
Список використаних джерел
Вступ
Актуальність теми. Маркетингове дослідження товарів (послуг) є систематичними заходами щодо отримання оперативних даних, що описують поточне або перспективне полягання розвитку товарів (послуг), а також аналіз і віддзеркалення даних у формі, необхідній для вирішення стратегічних і тактичних завдань, що стоять перед фірмою.
Проведені в плановому порядку маркетингові дослідження дають можливість отримувати конкурентні переваги, знижувати фінансові і комерційні ризики підприємницької діяльності, визначати відношення споживача до послуги, що надається, давати оцінку стратегічної і тактичної діяльності фірми, підвищувати ефективність комунікаційних ринкових заходів, визначати оптимальні сегменти позиціонування послуг і характер їх життєвого циклу.
Маркетингові дослідження – найдієвіший інструмент для отримання зворотного зв'язку з ринком. Вони дозволяють нам комплексно підійти до
Висновок
Найбільш болючою проблемою для підприємства на ринку – є ризики.
Серед існуючих труднощів (ризиків) найважливішими для підприємства є такі:
• несприятлива економічна ситуація в Україні ускладнює можливість ведення успішного та стабільного бізнесу;
• нестабільність, непослідовність податкової системи не дозволяє точно планувати податки у майбутньому;
• спад у підприємствах, які використовують продукцію, а також зниження платоспроможності населення;
• дефіцит ресурсів високої якості;
• підвищення ціни на сировину і матеріали;
• можливість втрати постачальників сировини;
• висока злочинність, корупція.
За нестабільності економічної ситуації для зменшення ризикованості бізнесу доцільно створити на підприємстві фонд комерційного ризику, куди має
Література
1. Витт Юрген. Управление сбытом: Пер. с нем. — М.: ИНФРА-М, 1997. — 112 с.
2. Вовчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 1998. – 268с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – 4-те вид. доп. – Київ: Лібра, 2006. – 720 с.
4. Герчіков І. Маркетинг і міжнародна комерційна справа М., Київ, 1990 - 503 с.
5. Котлер Ф. Маркетинг и менеджмент. — СПб: ПитерКом, 1998. — 896 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга, Москва, «Прогресс», 1992.
7. Крамаренко В.І., Холод Б.І. Маркетинг: Навчальний посібник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 258 с.
8. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навчальний посібник. – Львів: „Новий Світ – 2000”; „Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.
9. Маркетингові дослідження. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Навчальний посібник. - Львів: Національний університет
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Контрольна Маркетинг
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Контрольна робота з маркетингу
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг контрольна
Звіт з практики
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингове дослідження ринку морозива
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Маркетинг контрольна
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Визначення місця товару на ринку
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетингова політика розподілу