*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   60 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області   (ID роботи: 6660)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 105
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ І. Маркетингові технології в діяльності навчального закладу, як об’єкт наукового дослідження
1.1. Поняття маркетингової діяльності у сфері освітніх послуг
1.2. Організація діяльності навчального закладу на
основі маркетингових технологій
Висновки до першого розділу
Розділ ІІ. Практика використання маркетингових технологій в діяльності навчального закладу
2.1. Характеристика Південного ліцею
Харківської районної ради Харківської області
2.2. Стан використання маркетингових технологій у
діяльності Південного ліцею Харківської районної ради
Харківської області
Висновки до другого розділу
Розділ ІІІ. Планування діяльності навчального закладу на основі використання маркетингових технологій
3.1. Сутність планування діяльності навчального закладу на основі маркетингових технологій
3.2. Рекомендації щодо застосування маркетингових технологій при плануванні діяльності навчального закладу
Висновки до третього розділу
Загальні висновки
Список використаних джерел
Додаток А
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Контрольна Маркетинг
Маркетингова політика розподілу
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Маркетинг
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Контрольна маркетинг
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Контрольна робота з маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Маркетинг контрольна
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Контрольна Маркетинг
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»