*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Визначення місця товару на ринку   (ID роботи: 2728)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 16
Рік захисту: 2011
Мова: Українськa
План
Вступ
1.Аналіз ринкових можливостей підприємства
2. Сегментація ринку
3. Позиціювання товару
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Практичне значення для фірм, які застосовують системний підхід у здійсненні товарної політики, мають також дослідження відомого американського економіста Майкла Портера. Розроблені ним моделі стратегічного планування базуються на двох концепціях: вибір цільового ринку (у межах всієї галузі або окремих сегментів) і створення стратегічних переваг (унікальність або ціна) товару. У визначенні місця товару на ринку модель Портера орієнтується на такі базові стратегії: переваги у витратах; диференціація; концентрація. Стратегія переваг у витратах базується на можливостях широкого ринку та масового виробництва товару. Стратегія диференціації пов’язується також із широким ринком, але з виокремленням
Висновок
Комплексне дослідження ринку передбачає аналіз ринкових можливостей, які відкриваються перед підприємством. У ході таких досліджень визначають місткість ринку, частку підприємства на ньому, прогнозують попит на товар.
Далі аналізують кон'юнктуру ринку, що передбачає дослідження товару, співвідношення попиту і пропозиції, динаміки цін. Значну увагу приділяють вивченню діяльності конкурентів, їх сильних і слабких сторін.
Паралельно з аналізом ринку і макросередовища проводять аналіз власного потенціалу підприємства, що дає можливість визначити привабливі напрями маркетингової діяльності, а також окреслити зони підвищених ризиків і небезпек.
Аналіз ринкових можливостей тісно пов'язаний з дослідженнями ринкової сегментації, яка може здійснюватись за різними змінними
Література
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. — Київ: Лібра, 2002. — 705 с.
2. Маркетинг. Підручник / В.Руделіус О.М.Азарян Н.О.Бабенко та ін. Ред.-упор. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. - 3-тє вид. - К: Навчально-методичний центр "Консорціум з удосконалення
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Маркетинг контрольна
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Звіт по практиці ФОП Макерська
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Контрольна робота з маркетингу
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингове дослідження ринку морозива
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Планування рекламної діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Якість товару на підприємстві
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Контрольна Маркетинг
Маркетинг
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетинг контрольна
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.