*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   25 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.   (ID роботи: 114)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 14
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Варіант №18

1.Інформаційна система Teletrac Charting.
2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій)
3.Види реклами в Інтернет.
4.Проведення відео конференцій.
Література
Література
1. Intel нацелилась на конференцзалы / Компьютерное обозрение. - №19 / 138 / 21 мая 1998 года. - С. 3-4.
2. Інтернет-трансляції: www.electure.kiev.ua.
3. Коваль М., Шуневич Б. Науково-методичний семінар з відкритого і дистанційного навчання у Львівському інституті пожежної безпеки // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2005, № 1. – С. 209-211.
4. Матеріали 3-ої міжнародної наукової конференції. – Львів: ДУЛП, 1998. – 295 с.
5. Матеріали Міжнародного семінару “Телематика і безперервна освіта”, 15-17 жовтня 2001 р. – К.: МННЦ, 2001. – 187 с.
6. Програмне забезпеченні «TeamSpeak 2»: www.goteamspeak.com
7. Центр ДО освітньої програми Світового банку в Національній Академії державного управління при Президентові України: http://www.uapa-dlc.org.ua.
8. Шуневич Б. Відеоконференції: проблеми та перспективи їх використання у навчальному процесі // Використання персональних ЕОМ у навчальному процесі вищих та середніх навчальних закладів. Матеріали п’ятої української науково-практичної конференції. Львів, ЛДУ, 1998. - С.114-116.
9. Шуневич Б., Кахович А. Створення дистанційного курсу у віртуальному середовищі ILIAS (Майстер-клас на 1 акад. годину) // Програма школи-семінару „Віртуальне навчальне середовище навчального закладу”, Харків, НТУ „ХПІ”, 1-2 лютого 2006 р. (www.dl.kpi.kharkov.ua).
10. Горностаев Ю.М. Компьютерные сети. — М.: СП «Эко Треидз», 1992. — 159 с.
11. Пятибратов А.П. Информатизация общества: экономика и эффективность. — К.: Наук. думка, 1993. — 140 с.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетинг контрольна
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетинг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетингова політика розподілу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Маркетинг контрольна
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Якість товару на підприємстві
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Контрольна робота з маркетингу
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Контрольна Маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Визначення місця товару на ринку
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.