*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетинг   (ID роботи: 7700)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 26
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підприємства.
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них.
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві.
5. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві.
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві.
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві.
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Планування рекламної діяльності підприємства
Звіт з практики
Контрольна робота з маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетинг контрольна
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Контрольна маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна Маркетинг
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингове дослідження ринку морозива
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.