*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»   (ID роботи: 7160)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Практична робота
Кількість сторінок: 34
Рік захисту: 2016
ВУЗ: Київський Національний Університет ім. Шевченка (КНУ ім. Шевченка)
Курс: 3
Мова: Українськa
План
1. Загальна характеристика компанії та короткий опис marketing mix
2. Аналіз маркетингового середовища компанії на конкретному ринку (SWOT)
3. Характеристика маркетингових досліджень, які проводяться компанією та розробка анкети для певної проблеми
4. Опис STP маркетингу компанії
5. Product portfolio
6. Маркетингове ціноутворення
7. Політика розподілу
8. Характеристика маркетингових комунікацій
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингове дослідження ринку морозива
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Визначення місця товару на ринку
Планування рекламної діяльності підприємства
Якість товару на підприємстві
Маркетинг контрольна
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Контрольна робота з маркетингу
Контрольна Маркетинг
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Звіт по практиці ФОП Макерська
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингова політика розподілу
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)