*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»   (ID роботи: 7160)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Практична робота
Кількість сторінок: 34
Рік захисту: 2016
ВУЗ: Київський Національний Університет ім. Шевченка (КНУ ім. Шевченка)
Курс: 3
Мова: Українськa
План
1. Загальна характеристика компанії та короткий опис marketing mix
2. Аналіз маркетингового середовища компанії на конкретному ринку (SWOT)
3. Характеристика маркетингових досліджень, які проводяться компанією та розробка анкети для певної проблеми
4. Опис STP маркетингу компанії
5. Product portfolio
6. Маркетингове ціноутворення
7. Політика розподілу
8. Характеристика маркетингових комунікацій
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Контрольна маркетинг
Контрольна Маркетинг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Контрольна робота з маркетингу
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Якість товару на підприємстві
Маркетинг
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетингова політика розподілу
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Маркетинг контрольна
Контрольна Маркетинг
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Планування рекламної діяльності підприємства
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг контрольна