*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7   (ID роботи: 4804)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 116
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СТАЦІОНАРОЗАМІННИХ ФОРМ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
1.1. Стаціонарна допомога та її структурна реорганізація
1.2. Організація роботи денних стаціонарів за кордоном
1.3. Ефективність використання ліжкового фонду стаціонарів та створення денних стаціонарів
1.4. Проблеми та перспективи розвитку денних стаціонарів на сучасному етапі
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА
2.1 Загальна характеристика лікарні
2.2 Вивчення ефективності лікувальної діяльності КМКЛ № 7
2.3 Аналіз кадрового забезпечення лікарні
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
3.1 Необхідність денного стаціонару як напрямку зменшення витрат лікарні
3.2 Економічне обґрунтування доцільності створення денного стаціонару
3.3 Значення і ефективність денного стаціонару лікарні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Звіт з практики
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Планування рекламної діяльності підприємства
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингове дослідження ринку морозива
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетинг контрольна
Маркетинг контрольна
Контрольна робота з маркетингу
Контрольна маркетинг
Якість товару на підприємстві
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Контрольна Маркетинг
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Контрольна Маркетинг
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингова політика розподілу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області