*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   150 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)   (ID роботи: 7606)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 51
Рік захисту: 2013
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СКЛАДОВИХ ТОВАРНОГО РИНКУ, НА ЯКОМУ ФУНКЦІОНУЄ ПІДПРИЄМСТВО
1.1. Загальна характеристика галузі на якій функціонує підприємство
1.2. Загальна характеристика ринку на який виходить підприємство
1.3. Проблеми та перспективи розвитку галузі
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Вибір стратегічних цілей функціонування підприємства
2.2. Загальна характеристика підприємства
2.3. Вибір маркетингової стратегії
2.4. Динаміка показників виробничої діяльності
2.5. Аналіз конкурентного середовища
2.6. SWOT-аналіз
2.7. Дослідження комунікаційної діяльності
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНОК ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИХ ПОСЛУГ
3.1. Розробка параметричної моделі оцінювання ефективності інформаційного продукту
3.2. Оцінка ефективності організаційно-комерційних послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаткова iнформацiя
1558
Інші роботи цього напряму
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Контрольна Маркетинг
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Визначення місця товару на ринку
Звіт з практики
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Контрольна маркетинг
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Контрольна Маркетинг
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності
Контрольна робота з маркетингу
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.