*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»   (ID роботи: 7808)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 33
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2. Споживачі та основні фактори,що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на ПП «Рукавичка»
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Рукавичка»
Інші роботи цього напряму
Звіт з практики
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Визначення місця товару на ринку
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Маркетинг контрольна
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Контрольна робота з маркетингу
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Планування рекламної діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингова політика розподілу
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Контрольна маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Оцінка ефективності запропонованих заходів
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Контрольна Маркетинг
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингове дослідження ринку морозива
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Звіт по практиці ФОП Макерська
Контрольна Маркетинг
Маркетинг
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Маркетинг контрольна