Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»   (ID роботи: 7808)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 33
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2. Споживачі та основні фактори,що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на ПП «Рукавичка»
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Рукавичка»
Інші роботи цього напряму
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності
Якість товару на підприємстві
Визначення місця товару на ринку
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Контрольна Маркетинг
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
1. Акціонерний капітал банку. Позабалансовий облік в 9-му класі – сумарний і пооб’єктний . 2. Інструментальні засоби конференц - зв’язку. Конференція даних. 3. Особливості глобального маркетингу в Інтернет. 4. Основні положення британської технології розробки автоматизованих систем SSАDМ.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
1. Соціально-етичний маркетинг в роботі конкретного підприємства. 2. Сегментація ринку товарів конкретного підприємства. 3. Вторинні дані ринків товарів конкретного підприємства. 4. Розробка анкети для дослідження споживачів товарів конкретного підприємства. 5. Аналіз трьох рівнів конкретного товару. 6. Розробка рекламної кампанії конкретного товару. 7. Розробка рекламних лозунгів конкретних товарів. 8. Огляд зовнішнього середовища конкретного підприємства. 9. Огляд зовнішнього ринкового середовища конкретного підприємства. 10. Огляд маркетингової діяльності конкретного підприємства. 11. SWOT-аналіз конкретного підприємства. 12. Розробка маркетингового плану конкретного підприємства.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Планування рекламної діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Контрольна Маркетинг
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетинг контрольна
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.