*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»   (ID роботи: 7808)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 33
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2. Споживачі та основні фактори,що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на ПП «Рукавичка»
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на ПП «Рукавичка»
Інші роботи цього напряму
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Маркетинг контрольна
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Контрольна робота з маркетингу
Контрольна Маркетинг
Маркетинг контрольна
Визначення місця товару на ринку
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Якість товару на підприємстві
Маркетингове дослідження ринку морозива
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Контрольна маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Звіт з практики