*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр   (ID роботи: 10299)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 30
Рік захисту: 2025
ВУЗ: Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ)
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Поняття та сутність іміджу підприємства
1.2. Структура та складові іміджу підприємства
1.3. Чинники, що впливають на формування корпоративного іміджу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ АГРОТЕХЦЕНТР
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ Агротехцентр
2.2. Дослідження поточного іміджу підприємства
2.3. Аналіз чинників, що впливають на імідж
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Напрями покращення іміджу підприємства
3.2. Використання маркетингових та PR-інструментів для зміцнення іміджу
3.3. Прогноз очікуваних результатів удосконалення іміджу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Контрольна робота з маркетингу
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Визначення місця товару на ринку
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Звіт по практиці ФОП Макерська
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Контрольна Маркетинг
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Планування рекламної діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетинг контрольна
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Маркетинг контрольна
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Звіт з практики
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетинг
Маркетингова політика розподілу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»