*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Маркетингова політика розподілу   (ID роботи: 113)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 21
Рік захисту: 2007
Мова: Українськa
План
1. Вступ
2. Маркетингова концепція розподілу
2.1. Канали розподілу їх функції
2.2. Рівні каналів розподілу
3. Посередницька діяльність: посередники на промисловому ринку, види посередників
4. Вертикальні маркетингові системи
5. Висновок
6. Література
Вступ
Сутність збутової політики. Розподіл передбачає регулювання всіх виробничих заходів, спрямованих на переміщення продукту у просторі й часі від місця виробництва до місця споживання.
Більшість фірм пропонують свій товар на ринку через посередників, оскільки їхня діяльність (доведення товару до цільових ринків і забезпечення його доступності) ефективніша завдяки контактам, досвіду, спеціалізації.
Підприємства в умовах ринкової економіки приділяють значну увагу оптимізації процесу просування товарів від виробника до споживача. Результати господарської діяльності здебільшого залежать від правильності вибору каналів розподілу, форм і методів збуту продукції, а також від широти асортименту та якості товару. На шляху до споживача матеріальний потік проходить через транспортно-складські ланки, якими є конкретні торговельні та транспортні суб’єкти.
Роль посередника в комерційній діяльності зі збуту й розподілу надзвичайно велика. До основного класу посередників належать великі оптові підприємці, агенти, брокери, комівояжери, роздрібні торговці, дилери, дистриб’ютори та ін.
Канали розподілу постійно рухаються. З’являються нові організації ...
Висновок
Посередниками можуть бути постачально-збутові організації, великі оптові бази, біржові структури, торгові доми й магазини.
Селекційний розподіл передбачає наявність більшої кількості посередників, ніж за ексклюзивного. Фірма встановлює добрі ділові відносини з кількома посередниками і сподівається, що їхня діяльність, пов’язана зі збутом продукції фірми, буде ефективною. Через селекційний розподіл виробник може вийти на сегмент ринку, який його найбільше цікавить, посилити контроль за рухом товарів, до того ж його витрати будуть меншими.
Ефективність каналу розподілу здебільшого залежить від взаємодії виробника та посередника. Посередник залежно від виду каналу розподілу є для виробника кінцевим споживачем, тому що при цьому виробник не контактує з покупцями цільового ринку. Виробник і посередник, об’єднавши зусилля з метою отримання переваг над конкурентами, досягнення синергічного ефекту стратегій виробництва та розподілу продукту, можуть ...
Література
1. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.: КНЕУ, 1998.
2. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 1999.
3. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002.
4. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 1994.
5. Долішній М. І., Вачевський М. В., Скотний В. І. Маркетинг для менеджера. — Стрий: Просвіта, 1993.
6. Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 1999.
7. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002.
8. Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 1994.
9. Примак Т. А. Планирование деятельности предприятий: Конспект лекций. — К.: МАУП, 1998.
10. Примак Т. А. Руководство по планированию деятельности предприятия. — К.: Влад и Влада, 1998.
11. Примак Т. О. Економіка підприємств: Навч. посіб. — К.: МАУП, 1999.
12. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: Експерт, 2001.
13. Ромат Е. Реклама: Учебник для студентов по специальности
Інші роботи цього напряму
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Маркетинг контрольна
Звіт по практиці ФОП Макерська
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг контрольна
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Планування рекламної діяльності підприємства
Контрольна робота з маркетингу
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Контрольна маркетинг
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності
Маркетинг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Якість товару на підприємстві
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Звіт з практики
Контрольна Маркетинг
Визначення місця товару на ринку
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Контрольна Маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»