*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   500 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )   (ID роботи: 7974)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 31
Рік захисту: 2017
Мова: Англійськa
План
Abstract
1. Theoretical foundations of marketing strategy of a luxury companies
1.1. Introduction: Luxury is Anything and Nothing
1.2. Luxury Brands and Social Media Marketing - Dos and Don'ts
2. Burberry and Mulberry face branding challenges in luxury market
3. Louis Vuitton in luxury market of China
4. Marketing strategies of Gucci. How to be a leader in the market.
4.1. Over view of Gucci
4.2 Gucci Strengths
4.3. Current problems Gucci faces
4.3.1 General problem
4.3.1.1 Counterfeit
3.1.2 Market is shrinking
4.3.2 Gucci problem
4.4. Solution
5. Conclusion and recommendations
References
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Контрольна робота з маркетингу
Маркетинг контрольна
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Звіт з практики
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Контрольна Маркетинг
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Якість товару на підприємстві
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Визначення місця товару на ринку
Маркетингове дослідження ринку морозива
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетингова політика розподілу
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Контрольна Маркетинг
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу