*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   500 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )   (ID роботи: 7974)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 31
Рік захисту: 2017
Мова: Англійськa
План
Abstract
1. Theoretical foundations of marketing strategy of a luxury companies
1.1. Introduction: Luxury is Anything and Nothing
1.2. Luxury Brands and Social Media Marketing - Dos and Don'ts
2. Burberry and Mulberry face branding challenges in luxury market
3. Louis Vuitton in luxury market of China
4. Marketing strategies of Gucci. How to be a leader in the market.
4.1. Over view of Gucci
4.2 Gucci Strengths
4.3. Current problems Gucci faces
4.3.1 General problem
4.3.1.1 Counterfeit
3.1.2 Market is shrinking
4.3.2 Gucci problem
4.4. Solution
5. Conclusion and recommendations
References
Інші роботи цього напряму
Звіт з практики
Контрольна Маркетинг
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Маркетинг контрольна
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Планування рекламної діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Якість товару на підприємстві
Маркетинг
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетингова політика розподілу
Контрольна Маркетинг
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Контрольна робота з маркетингу
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства