*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   350 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Контрольна Маркетинг   (ID роботи: 7937)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 29
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
Завдання
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на ПАТ «Полтавакондитер».
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві.
6. Дослідження маркетингової цінової політики на підприємстві
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві.
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві.
Висновки
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму
Маркетинг контрольна
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетингове дослідження ринку морозива
Контрольна маркетинг
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Якість товару на підприємстві
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Планування рекламної діяльності підприємства
Звіт з практики
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Маркетингова політика розподілу
Маркетингові дослідження на ринку послуг
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Контрольна Маркетинг
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Маркетинг контрольна
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Визначення місця товару на ринку
Маркетинг контрольна
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства