*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   220 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет   (ID роботи: 9998)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 57
Рік захисту: 2023
Мова: Українськa
План
ВСТУП
1. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ
1.1. Сутність, специфіка комерційної діяльності в умовах ринкової економіки
1.2. Використання концепції маркетингу в комерційній діяльності торговельного підприємства
2. СПЕЦИФІКА ТА ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Організаційно-комерційна характеристика діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
2.2. Маркетингові дослідження комерційної діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
2.3. Товарна політика ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
2.4. Аналіз комерційної діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» із закупівлі товарів
2.5. Збутова політика та політика просування ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМЕРЦІЙ¬НОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Маркетингова політика розподілу
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Звіт з практики
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Якість товару на підприємстві
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Планування рекламної діяльності підприємства
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Маркетинг
Контрольна Маркетинг
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Контрольна маркетинг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетинг контрольна