*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle   (ID роботи: 7162)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Практична робота
Кількість сторінок: 32
Рік захисту: 2016
ВУЗ: Київський Національний Університет ім. Шевченка (КНУ ім. Шевченка)
Курс: 3
Мова: Українськa
План
1. Загальна характеристика компанії та короткий опис marketing mix
2. Аналіз маркетингового середовища компанії на конкретному ринку (SWOT)
3. Характеристика маркетингових досліджень, які проводяться компанією та розробка анкети для певної проблеми
4. Опис STP маркетингу компанії
5. Product portfolio
6. Маркетингове ціноутворення
7. Політика розподілу
8. Характеристика маргетингових комунікацій
Список використаної літератури
Додатки
Інші роботи цього напряму
Якість товару на підприємстві
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
Контрольна маркетинг
1. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку . 2. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві. 3. Основні клієнти в Інтернет. 4. Основні характеристики ринку електронної інформації.
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Маркетингові дослідження на ринку послуг
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Дослідження маркетингової діяльності(підприємства)»
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Контрольна Маркетинг
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг
Маркетингове дослідження ринку морозива
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Маркетинг контрольна
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Дослідження маркетингової діяльності
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Дослідження маркетингової діяльності (підприємство)
Маркетинг контрольна
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Планування рекламної діяльності підприємства
Визначення місця товару на ринку
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Ефективність від впровадження стаціонарозамінної медичної допомоги на прикладі Київської міської клінічної лікарні №7
Звіт по практиці ФОП Макерська
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Контрольна Маркетинг
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Маркетингова політика розподілу
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)