*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Дослідження маркетингової діяльності підприємства   (ID роботи: 7789)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Маркетинг
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 20
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ)
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ПАТ «Оболонь»
2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку
3. Дослідження цільових сегментів ринку та позиціювання продукції підприємства на них
4. Стратегічне маркетингове планування на підприємстві
5. Аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві
6. Дослідження маркетингової цінової політики підприємства
7. Аналіз маркетингової політики розподілу на підприємстві
8. Дослідження маркетингової політики комунікацій на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Маркетинг – це значно більше, ніж просто різновид економічної діяльності, це філософія, яка є основою підприємницького задуму. Маркетинг – це вид людської діяльності спрямованої на задоволення потреб шляхом обміну.
Як свідчить вітчизняна практика, застосування комплексу маркетингу на підприємствах України все ще недостатньо цілеспрямоване, фрагментарне і малоефективне внаслідок недостатньої комплектності маркетингових заходів. На недостатньо ефективність маркетингової діяльності впливає низький рівень уявлення сучасної одті маркетингу, його інструментарію та організаційних форм реалізації. Тому існує нагальна потреба в кваліфікованому розумінні даного процесу, адаптувати її до реальних умов, внести в неї якісно нові моменти.
Ринок пивної продукції в Україні знаходиться в стадії розвитку, оскільки постйно удосконалюється виробнича база промислових підприємств. Обсяги виготовлення пива в Україні виросли протягом останніх п’яти років, що було обумовлено, зокрема, залученням іноземних інвестицій, модернізацією устаткувань та впровадженням ефективної маркетингової політики. У зв’язку з цим актуальним є дослідження маркетингової діяльності підприємства сфери виробництва пива.
Метою контрольної роботи є дослідження актуальних проблем організації та управління комплексом маркетингу на підприємстві ПАТ «Оболонь».
Об'єктом дослідження є ПАТ «Оболонь», підприємство, що є найбільшим товаровиробником пивобезалкогольної продукції в Україні.
Предметом дослідження є система організації та управління комплексом маркетингу підприємства ПАТ «Оболонь».
Висновок
За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки:
Визначено, що корпорація «Оболонь» є найбільшим національним виробником пива в Україні зі стовідсотковим українським капіталом. "Оболонь" входить до трійки лідерів пивного ринку, де представлена шістьома пивним брендами в усіх цінових категоріях. За підсумками 2016 року частка корпорації у виробництві пива склала 29,8%.
Встановлено, що споживачі продукції ПАТ «Оболонь» це різні категорії населення, які споживають диференційовану продукцію корпорації. Зокрема, це чоловіки – споживають пивну продукцію підприємства, жінки – споживають переважно безалкогольні напої та слабоалкогольні напої, діти – споживають солодкі безалкогольні напої (наприклад, ТМ «Живчик»).
Аналіз показав, що за видом діяльності найбільше споживають пива працюючі особи (в сукупності 45%); за рівнем доходу – від 4001 до 5000 грн. (30); за обсягами споживання – споживачі, які споживають від 1 до 5 пляшок на місяць – 38%.
Встановлено, що ширина товарного асортименту ПАТ «Оболонь» представлена 7-ма групами товарів. Найбільша глибина асортименту сформована за товарною групою «Пиво світле» 15 товарних позицій.
Обгрунтовано, що в структурі ціни на продукцію ПАТ «Оболонь» найбільшу питому вагу займають виробничі витрати (в першу чергу матеріальні та енергетичні) – більше 70%. Практично вся продукція, що виготовляється є рентабельною.
Дослідження засвідчили, що на підприємстві ПАТ «Оболонь» використовується однорівневий канал розподілу продукції: виробник – дистриб’ютори – споживач.
В роботі визначено, що маркетингова політика комунікацій ПАТ «Оболонь» – це комплекс заходів, які використовує фірма для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари (послуги).
Література
1. Артімонова І. В. Концепція маркетинг-микс як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльности підприємства / І. В. Артімонова // Акт. пробл. економіки. - 2015. - № 4 (106). - С. 94 - 101.
2. Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2014. – 645 с.
3. Голубков Е.П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Фин-Пресс, 2014. – 688 с.
4. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегія, вітчизняна практика: навч. посіб./ Діброва Т.Г – К.: Профессионал. – 2011 . – 320 с.
5. Земляков І.С. Основи маркетингу: Навч.посіб. / Земляков І.С., Рижий І.Б., Савич В.І. – К.: ЦНЛ. 2014. – 352 с.
6. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – 11-е изд. – СПб. : Питер, 2014. – 800 с.
7. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончаров, Є.В. Крикавський та ін. – К.: знання, 2012. – 1070 с.
8. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., допов. і перероб. – К. : Знання, 2011. – 354 с.
9. Офіційний сайт компанії ПАТ «Оболонь» - Електронний ресурс. – [Режим доступу] - http://obolon.ua/ukr/
10. Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для ВНЗ / В. П. Пелішенко. - К. : ЦНЛ, 2013. - 200 с.
11. Соловьев, Б.А. Маркетинг: учеб. / Б.А. Соловьев. - М.: ИНФРА-М, 2013. – 383 с.
12. Управление маркетингом: учеб. пособие / Под ред. А.В. Короткова, И.М. Синяевой. - 2-е изд., перераб. и доп. - M.: ЮНИТИ-ДАНА. 2012. – 463 с.
Інші роботи цього напряму
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Максі»
Дослідження маркетингової діяльності ПП «Рукавичка»
Дослідження маркетингової діяльності компанії Nestle
Дослідження маркетингової діяльності підприємства
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Дарна»
Маркетингове дослідження ринку морозива
Контрольна Маркетинг
Маркетинг
1.Інформаційна система Teletrac Charting. 2.Впровадження ЕDІFАСТ у діяльність підприємств (організацій) 3.Види реклами в Інтернет. 4.Проведення відео конференцій.
Якість товару на підприємстві
Розвиток маркетингової діяльності у ЗНЗ на прикладі Південного ліцею Харківської районної ради Харківської області
Планування рекламної діяльності підприємства
Організація системи маркетингу в ТОВ "Верес" та шляхи її удосконалення.
Аналіз маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «DDS+»
Формування іміджу підприємства на прикладі ТОВ Агротехцентр
Державний контроль діяльності навчальних закладів. Процес акредитації навчального закладу
Організація системи маркетингу в ПП "Лекс" та шляхи її удосконалення.
Дослідження маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Пивобезалкогольний комбінат «Радомишль»
Дослідження маркетингової діяльності … (підприємства)
Звіт з практики
Маркетинг контрольна
Маркетингова політика розподілу
Характеристика товарного портфелю. Оцінка життєвого циклу товару
1.Забезпечення безпеки мережі SWIFT 4.Основні характеристики ринку електронної інформації 3.Система Workflow. 4.Послуги Internet.
Депозитна політика комерційного банку на прикладі ВАТ "Ощадбанк"
Marketing strategies of a luxury companies. How to be a leader in the market. (Take two any luxury brands, for example Louis Vuitton/ Dior )
Сутність конкурентної боротьби та конкурентоспроможності товарів
Вплив маркетингу на комерційну діяльність торговельного підприємства у магазині "АТБ"-Маркет
Розробка напрямків управління торговельно-технологічним процесом на прикладі книгарні “Максимко”
Інфраструктура ринку (ринок вибрати самостійно)
Оцінка ефективності запропонованих заходів
Контрольна Маркетинг
Визначення місця товару на ринку
Роль і сутність стратегічного планування і планування маркетингу
1.Розвиток мережі SWIFT 2.Інформаційний ринок підприємців 3.Основні клієнти в Інтернет. 4.Інтернет і бізнес.
Рівень розвитку виробничого маркетингу і конкурентних переваг товару підприємства
1.Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 2.Проведення відео конференцій. 3.Передумови створення “Бізнес- Інтернет”. 4.Закон України “Про інформацію”
Дослідження маркетингової діяльності на прикладі компанії ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Опис товару – дитячі меблі фірми «Верес»
Маркетингові дослідження на ринку послуг
Контрольна маркетинг
Звіт по практиці ФОП Макерська
Маркетинг контрольна
Маркетингові комунікації державних установ місцевого самоврядування
Role of mass media as a marketing tool for a luxury companies. How to keep a brand exclusivity.
Маркетингові заходи державного стимулювання експорту
Контрольна робота з маркетингу
Маркетингові аспекти розвитку ринку лізингових послуг